کد خبر: ۲۹۵۶۱۲
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸

تقابل بایرن و بارسلونا با لشگری از مصدومان

بایرن برای رویارویی با بارسلونا امروز (سه شنبه) در حالی راهی اسپانیا شد که روبن، ریبری، آلابا و باداشتوبر را در اختیار ندارد.
آفتاب‌‌نیوز : بایرن مونیخ و بارسلونا چهارشنبه شب در دیداری حساس در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

روزنامه "کیکر" نوشت: گواردیولا برای این دیدار باید از حضور سباستین روده هم صرفنظر کند. این بازیکن که از پارگی عضله رنج می‌برد، در نهایت نتوانست خود را به بازی فردا شب برساند. این بازیکن لحظاتی قبل در توئیترش نوشت:" همبازی‌های من! برایتان آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم در بازی برگشت بتوانم کنارتان باشم."

روده، بعد از روبن و ریبری و آلابا و باداشتوبر پنجمین مهره صاحب‌نام باواریایی‌هاست که از حضور در دوئل مقابل بارسا باز می‌ماند.

همچنین فرانک ریبری ستاره فرانسوی بایرن، در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا حضور نخواهد داشت. ریبری از بازی برگشت بایرن مونیخ و شاختار دونتسک در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان که با برتری 7-0 مونیخی ها به پایان رسید تا به امروز، نتوانسته برای بایرن به میدان برود. مصدومیت دوباره او در مقابل شاختار، بدشانسی های او را در فصل جاری تکمیل کرد.

در حالیکه تصور می‌شد ریبری بتواند خود را به بازی حساس مقابل بارسلونا برساند، در نهایت اینگونه نشد و باشگاه بایرن امروز رسما تایید کرد که ریبری هم در نوکمپ بازی نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا،همچنین ژرمی متیو، مدافع فرانسوی بارسلونا، در آخرین لحظات از لیست 18 نفره لوئیس انریکه برای دیدار حساس مقابل بایرن خط خورد. ژرمی متیو، به دلیل مصدومیت تاندون آشیل، نمی تواند در بازی فردا مقابل بایرن به میدان برود. بدین ترتیب انریکه یکی از گزینه های تغییر تاکتیکی خود را از دست رفته می بیند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین