کد خبر: ۲۹۵۶۳۰
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

وزیر اطلاعات: با افرادی که پرونده دارند بسیار محترمانه رفتار می کنیم

علوی بیان کرد: امروز برخورد دستگاه اطلاعاتی با کسانی که پرونده دارند بسیار محترمانه است، محترمانه صحبت های این افراد را می شنویم و محترمانه راهنمایی می کنیم تا در دام دشمن گرفتار نشوند.
آفتاب‌‌نیوز : وزیراطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج ) با هوشیاری و اقتدار کامل تمام تحرکات و توطئه های دشمنان اسلام از جمله گروهک های تکفیری و ضد انقلاب را رصد می کنند.

به گزارش ایرنا،  سید محمود علوی شامگاه سه شنبه در جمع شمار زیادی از مردم در مسجد رسول اکرم (ص) جهانشهر کرج افزود: جمهوری اسلامی یک حکومت دینی و اسلامی است و باید مردم در سایه این حکومت، امنیت همراه با شادابی و نشاط داشته باشند.
 
وی ایجاد امنیت همراه با نشاط را برای مردم مهم ترین هدف دستگاه امنیتی کشور دانست وگفت: کشوری احساس امنیت می کند که مردمش با شادابی هنرش را شکوفا کند.
 
وی اظهار داشت: باید فضا به گونه ای باشد که سرمایه گذاران اقتصادی با امنیت خاطر فعالیت کنند.
 
وزیر اطلاعات ادامه داد: رسول اکرم (ص ) فرموده اند که خیر در وطن در پرتو امنیت همراه با سرور محقق می شود.
 
وی تصریح کرد: فضای جامعه باید به گونه ای باشد که مردم حرف های خود را بزنند و از مسوولان پاسخ بشنوند.
 
علوی بیان کرد: امروز برخورد دستگاه اطلاعاتی با کسانی که پرونده دارند بسیار محترمانه است، محترمانه صحبت های این افراد را می شنویم و محترمانه راهنمایی می کنیم تا در دام دشمن گرفتار نشوند.
 
وی ادامه داد: دستگاه اطلاعاتی کشور سیاسی برخورد نمی کند و اصولگرا و اصلاح طلب با هم تفاوتی ندارند.
 
وی، پیاده کردن فرهنگ اسلامی و رحمانی در جامعه اسلامی را از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: جذب حداکثری و دفع حداقلی مهم ترین هدف این نظام الهی است.
 
وزیر اطلاعات افزود: ما نمی خواهیم جوانان کشور از زیر چترحاکمیت اسلامی خارج شوند و به دشمن پناه ببرند، تمام تلاش ها براین است که جوانان با روحیه ای شاد و احساس امنیت در پناه نظام مقدس اسلامی زندگی خوبی داشته باشند.
 
وی به تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج ) در برقراری امنیت در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون با تلاش کارکنان وزارت اطلاعات، توطئه های بسیاری در کشور خنثی شده است.
 
علوی ادامه داد: ایران اسلامی به برکت مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان (عج )، امن ترین کشور منطقه خاورمیانه و جهان است در حالی که کشورهای اطراف ایران در بحران و خون ریزی گرفتار شده اند.
 
وی بیان داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج ) با هوشیاری و اقتدار کامل تمام تحرکات و توطئه های دشمنان اسلام از جمله گروهک های تکفیری و ضد انقلاب را رصد می کنند.
 
وزیر اطلاعات تاکید کرد که تلاش ها باید به همدلی و همزبانی بیشتر مردم و مسوولان در نظام اسلامی معطوف شود.
 
علوی گفت: وزارت اطلاعات به دنبال ورود به مسایل و زندگی شخصی مردم نیست چرا که بر اساس آموزه های دینی، نباید نیت خوانی کرد.
 
وزیر اطلاعات افزود: نباید برای مردم ایجاد مزاحمت کرد و در این زمینه آموزه های دینی سرلوحه کار وزارت اطلاعات است.
 
وی یادآور شد: امام راحل (ره) سفارش کرده بودند که باید مسوولان امنیتی یک امنیت زنده و با نشاط برای مردم فراهم کنند، اگر نشاط درمردم نباشد، امنیت معنا پیدا نمی کند.
 
علوی تاکید کرد: باید امنیت برای تمام قشرهای جامعه از جمله اهالی فرهنگ و هنر و فعالان اقتصادی فراهم شود تا به راحتی کار و فعالیت کنند.
 
وزیر اطلاعات درسفر یک روزه خود به استان البرز در نشست شورای اداری استان و آیین گشایش یک طرح عمرانی شرکت کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین