کد خبر: ۲۹۵۶۵۲
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

پیشنهادی که بهرام رادان مطرح کرد+عکس

بهرام رادان پیشنهاد داد تا یک فستیوال هنری و جشنواره در چابهار برگزار شود.
آفتاب‌‌نیوز : این بازیگر که به همراه جمعی از سینماگران در چابهار حضور دارد، شامگاه 15 اردیبهشت ماه در مراسمی با عنوان دیدار با بانوان فعال اجتماعی این شهرستان در سخنانی با بیان اینکه پیشنهاد برپایی چنین جشنواره‌ای را مطرح کرده است،تصریح کرد: چنین نیازی برای چابهار حس می‌شود و برای این کار به همیاری مردم و مسئولین نیاز داریم.

وی ادامه داد: امیدوارم با همت شما بتوانیم اتفاق مثبت و تحول بزرگی را در شهر رقم بزنیم.

بنا بر این گزارش،سخنان فعالان اجتماعی چابهار و اجرای موسیقی محلی توسط اسحاق بلوچی از دیگر بخش‌های این مراسم بود و درپایان نیز با حضور محمد علی زم معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد با اهدای صنایع دستی چابهار از سینماگران حاضر و هنرمندان بومی تقدیر شد.

یکی از سخنرانان با اشاره به حضور طناز طباطبایی و سحر دولت شاهی در سالن پیشنهاد داد آنها در مراسمی هنری با لباس بلوچی حاضر شوند که دولتشاهی در سخنانی که روی سن مطرح کرد از این پیشنهاد استقبال کرد.

به گزارش ایسنا، بهرام رادان، طناز طباطبایی، سحر دولتشاهی، محسن کیایی، مهرداد صدیقیان و ایرج شهزادی از جمله سینماگران حاضر در این سفر دو روزه هستند که علاوه بر این مراسم، در نشستی با هنرمندان و دانشگاهیان چابهار نیز دیدار کردند و قرار است امروز 16 اردیبهشت ماه در مراسمی باغ خانه هنرمندان «تیس» را افتتاح کنند.

پیشنهادی که بهرام رادان مطرح کرد

پیشنهادی که بهرام رادان مطرح کرد

پیشنهادی که بهرام رادان مطرح کرد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین