کد خبر: ۲۹۵۶۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

اعترافات تکان‌دهنده عامل آتش‌سوزی شهر کلاچای

هیچ‌کس باورش نمی‌شد عامل آتش‌سوزی مرگبار در خانه رئیس شورای شهرکلاچای خود اوست.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش همشهری، اين مرد روي تخت بيمارستان به آتش زدن خانواده‌اش اقرار كرد و اكنون در بيمارستاني در رشت بستري و تحت نظر پليس است. اين آتش‌سوزي يكشنبه شب در خيابان امام خميني كلاچاي روي داد و بر اثر اين حادثه، 3نفر از اعضاي اين خانواده كشته شدند.

شدت آتش‌سوزي به حدي بود كه براي مهار آتش، عوامل آتش‌نشاني از شهرهاي كلاچاي، رودسر، واجارگاه و رحيم‌آباد به محل حادثه اعزام شدند و توانستند پس از نيم‌ساعت تلاش آتش را خاموش كنند. در اين حادثه 2فرزند پسر 5و 8ساله و همچنين همسر 35ساله رئيس شوراي شهر كلاچاي كه بالاي 90درصد سوختگي داشتند جان خود را از دست دادند.

در اين آتش‌سوزي پدر خانواده كه رئيس شوراي شهر كلاچاي است دچار سوختگي 25درصدي شد كه براي ادامه درمان به بيمارستاني در رشت انتقال يافت. به‌دنبال اين حادثه كارشناسان آتش‌نشاناني به بررسي در محل حادثه دست زدند و اعلام كردند كه آتش‌سوزي عمدي بوده است. اين درحالي بود كه با توجه به مرموز بودن حادثه و عمدي بودن آتش‌سوزي، پليس نيز وارد ماجرا شد و در تحقيق از همسايه‌ها دريافت كه شب حادثه پدرخانواده درحالي‌كه يك ظرف 4ليتري بنزين در دست داشته وارد خانه‌اش شده بود.

افشاي اين حقايق حكايت از حادثه‌اي تكان‌دهنده داشت و اينكه پدرخانواده عامل قتل همسر و 2پسرش است. براي همين تيمي از مأموران راهي بيمارستان شدند و به تحقيق از وي پرداختند.او سرانجام اقرار كرد كه با ريختن بنزين روي فرش خانه‌اش باعث آتش گرفتن و سوختن همسر و پسرانش شده است. وي مدعي شد كه از مدت‌ها پيش با همسرش اختلاف داشته و روز حادثه از طريق تماس تلفني با يكي از آژانس‌هاي مسافربري حدود 4ليتر بنزين تهيه كرده بود.

به گفته متهم، ‌آن شب پدرزن و مادرزنش ميهمان خانه او بودند كه مرد جوان بعد از درگيري، بنزين را روي فرش خانه ريخته بود تا دست به قتل خانواده و خودكشي بزند. وقتي بنزين را ريخت به‌علت روشن بودن بخاري، آتش به پا شد و شعله‌هاي آن به سرعت همه خانه را فراگرفت. در آن لحظه پدرزن و مادرزن متهم از ترس پا به فرار گذاشتند و از ساختمان خارج شدند.

زن جوان نيز به‌دنبال اقدام جنون‌آميز همسرش به سرعت به داخل اتاق خواب رفت تا 2فرزندش را كه در خواب بودند نجات بدهد و از ساختمان خارج كند اما وقتي به اتاق رفت ديگر شعله‌هاي آتش همه جا را فرا گرفته بود براي همين نتوانست از آنجا خارج شود. او و 2پسرش داخل اتاق خواب گير افتادند و در ميان شعله‌هاي آتش سوختند و جان باختند.به گزارش همشهري، متهم در حال حاضر تحت نظارت پليس است تا پس از بهبودي به اداره آگاهي منتقل شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
0
7
فلاح خبرنگار واحد مركزي خبر لندن.چه به سر اين ملت اومده خدايا دو طفل معصوم به دست پدر سنگدل آتش زده مي شوند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین