کد خبر: ۲۹۶۱۴۹
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

رئیس اتحادیه: کاهش ۱۰۰۰ تومانی قیمت گوشت گوسفندی/ قیمت غیرمنطقی گوشت بسته‌بندی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفند در بازار یک هزار تومان کاهش یافته است که قیمت گردن و ران در هر کیلو ۵ هزار تومان بالاتر خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :
علی اصغر ملکی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد آخرین قیمت گوشت گوسفندی در بازار پایتخت اظهار داشت: امروز قیمت هر کیلو گوشت شقه گوسفندی بدون دنبه یک هزار تومان کاهش یافته و به هرکیلو 30 هزار تومان رسیده است.

وی همچنین در مورد قیمت گوشت گرد ران و سردست نیز گفت: معمولاً بسته به انصاف قصابی‌ها و توافق مشتری این نرخ تعیین می‌شود، اما معمولاً در هر کیلو 5 هزار تومان فاصله برای گوشت گرد ران در نظر گرفته می‌شود.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در پاسخ به اینکه پس چرا برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای به بهانه بسته‌بندی و گوشت خالص، آن را تا کیلویی 43 هزار تومان می‌فروشند، تصریح کرد: مسئولیت این مسئله با ستاد تنظیم بازار، وزارت صنعت و سازمان حمایت است و ما فقط بر قصابی‌ها و گوشت فله‌ای نظارت داریم و پاسخ این سوال را از آنها باید پرسید.

این سخنان در حالی مطرح می‌شود که بنا بر اذعان بسیاری از خریداران، کیفیت گوشت‌های فله‌ای به مراتب بالاتر از گوشت‌های بسته‌بندی است و موضوع قیمت‌های بالای کالاهای اساسی بسته‌بندی شده از جمله گوشت و حبوبات در فروشگاه‌های زنجیره‌ای پرسشی است که تاکنون پاسخ منطقی از سوی مسئولان به آن داده نشده است و در نهایت بسته‌بندی را بهانه‌ای برای این مسئله عنوان می‌کند که منطقی نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین