کد خبر: ۲۹۶۸۴۹
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶

سلفی‌های فضایی! /تصاویر

محبویت عکس های سلفی موجب شده تا فضانوردان لحظاتی جالب توجه را در آسمان ثبت کنند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش عصر ایران، عکس های سلفی یکی از جریان های محبوب سال های اخیر بوده و به پدیده ای منحصر به فرد در جهان تبدیل شده اند. حتی گرفتن عکس سلفی مرزهای سیاره زمین را در نوردیده و به آسمان و فضا نیز کشیده است. محبویت عکس های سلفی موجب شده تا فضانوردان لحظاتی جالب توجه را در آسمان ثبت کنند. البته باید توجه داشت که قدمت عکاسی از خود در فضا حتی به پیش از شکل گیری کلمه سلفی در دنیای عکاسی باز می گردد.

سلفی‌های فضایی!

آلکساندر گرست، فضانورد آلمانی، طی یکی از پیاده‌روی های فضایی خود این سلفی دیدنی را ثبت کرده است.

سلفی‌های فضایی!

باز آلدرین طی یکی از پیاده‌روی های فضایی خود در سال 1966 یکی از نخستین سلفی های فضایی را ثبت کرده است. چه عکس های سلفی در دهه 1960 گرفته شده باشند و چه امروز، هدف این تصاویر جالب توجه مشابه باقی مانده و آن تحسین و یادگیری هرچه بیشتر درباره سیاره زمین و گیتی است.

سلفی‌های فضایی!

خورشید پشت آکیهیکو هوشیدا، فضانورد ژاپنی، می درخشد. وی این عکس را در پنجم سپتامبر 2012 طی یکی از پیاده‌روی های فضایی خود در کنار ایستگاه فضایی بین المللی ثبت کرده است.

سلفی‌های فضایی!

سم کریستوفورتی، فضانورد ایتالیایی، با یونیفرومی مشابه با نمونه هایی که در فیلم "استار تِرِک" دیده می شوند این سلفی را در ایستگاه فضایی بین المللی ثبت کرده است.

سلفی‌های فضایی!

اگرچه این تصویر نمادین پرتره ای از باز آلدرین است اما اگر به کلاه وی دقت کنید نخستین تصویر گرفته شده از خود در ماه که به نیل آرمسترانگ تعلق دارد، دیده می شود.

سلفی‌های فضایی!

این تصویر که در سوم ژوئن 2008 گرفته شده است ران گاران، فضانورد ناسا، را در بازتاب کلاه همکارش مایک فاسوم نشان می دهد.

سلفی‌های فضایی!

سایه کلیتون اندرسون، فضانورد ناسا، طی پیاده‌روی فضایی در ایستگاه فضایی بین المللی در ژوییه 2007 روی پنل های خورشیدی افتاده است.

سلفی‌های فضایی!

انسان ها تنها کسانی نیستند که گرفتن سلفی در فضا را تجربه کرده اند. کاوشگر کنجکاوی این سلفی رباتی جالب توجه را در مریخ ثبت کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین