کد خبر: ۲۹۶۹۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۷

حذف رئال؛آنچلوتی با سرعت به سمت اخراج از مادرید

بوونتوس با یک بازی شجاعانه در مادرید توانست با رئال مادرید یک بر یک مساوی کند و حریف بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا باشد.
آفتاب‌‌نیوز : بر خلاف آنچه همه از یوونتوس انتظار داشتند شاگردان ماسیمیلیانو آلگری به مادرید نرفته بودند که دفاع کنند. بازیکنان این مربی که این بار لباس های آبی رنگشان شباهت زیادی داشت به پیراهن تیم ملی ایتالیا ، توانستند شجاعانه برابر رئال و همه تماشاگرانش مقاموت کنند. در همان شروع بازی این یاران آلگری بودند که به رغم پیروزی 2 بر یک برابر حریف روی دروازه رئال حمله می کردند. بیش از 5 دقیقه این روند ادامه داشت تا اینکه کم کم همبازی های کریس رونالدو پیش آمدند . آنها در همان 20 دقیقه ابتدایی بازی به انچه برای صعود نیاز داشتند رسیدند.

یک حرکت از خامس رودریگس و برخورد کیه لینی با او کافی بود تا اریکسون سوئدی اعلام پنالتی کند. داوری که پیشتر اشتباه مهیبی داشت و یک بار به جای سوئد ، فرانسه را به جام جهانی فرستاد. این بار اما برخوردی بین دو بازیکن بود. اعتراض های بوفون هم اثری نداشت و در نهایت کریس رونالدو این توپ را گل کرد. این یک گل حتی می توانست رئال را به فینال ببرد. شاید به همین دلیل هم بود که شاگردان تیم گرانقیمت آنچلوتی حتی با توپ جمع کن های شان هم وقت کشی می کردند. یوونتوس اما کم کم پیش آمد. آنها در نیمه دوم و همان 20 دقیقه ابتدایی توانستند در نهایت به آنچه از دست داده بودند برسند. موراتا یاری که از همین رئال خریده بودند برای شان کارگشا شد. او توپ را به تور دروازه کاسیاس چسباند اما خیلی ساکت گوشه ای ایستاد و به احترام هواداران تیم سابقش خوشحالی نکرد. با گل موراتا که دومین گل او در این 180 دقیقه بود یووه ای ها بدون دفاع و با بازی شجاعانه می تونستند راهی فینال شوند . جایی که باید در برلین با بارسلونا مصاف می دادند. آلگری بعد از این موفقیت ، شاد ترین مرد دنیا بود چون به افتخاری رسیده بود که هیچ گاه باورش را نداشت. او بعد از سال های کابوس وار در میلان شاید باورش نمی شد رفتن اتفاقی اش به جای کونته ، این قدر برایش خوش یمن باشد.
 
ده ها هزار هوادار رئال هم که دیگر اعصاب شان از این اتفاقات اخیر خرد شده ، به تیم شان اعتراض داشتند. بازیکنان میلیاردی رئال در دقایق پایانی یکپارچه حمله بودند اما بیل ، چیچاریتو و کریس رونالدو هم انگار توان باز کردن سیستم دفاعی یووه را نداشتند و بازیکنانی مثل توس و پوگبا اهل اجازه دادن به حریف برای ایجاد فشار نیستند.
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
0
1
باختند که به بارسلونا نخورند،مثلا ما نفهمیدیم!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین