کد خبر: ۲۹۸۳۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵

مرغ زیر ۷ هزار تومان یعنی ضرر؟

وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشاورزان از اسیب پذیرترین اقشار جامعه هستند چرا که دسترنج آنها در برابر عوامل و آسیب های طبیعی و نظایر آن قراردارد و دولت مصم به حمایت از این بخش است.
آفتاب‌‌نیوز :
اقتصادنیوز نوشت: محمود حجتی کرمانی پنجشنبه درجمع کشاورزان شهرستان سراب با اذعان به مشکلات فراگیر سیب زمینی کاران منطقه تاکید کرد: قبول دارم که این افراد با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند و قیمت خرید تضمینی نیز کفاف و جوابگوی نیاز‌ها و هزینه‌های آن‌ها نیست.

وی با اشاره به اقدامات حمایتی دولت در این خصوص اظهار کرد: تا حد امکان می‌کوشیم تا با اعمال سیاست‌های حمایتی کشاورزان را یاری کنیم اما باید به کشت‌های جایگزین نیز فکر شود و سطح زیر کشت متناسب با نیاز بازار باشد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در مورد شهرک دامپروری سراب افزود: واضح است که کسی که صرفا با دریافت وام قصد دامداری در این شهرک را داشته باشد متضرر خواهد بود، و دامدار باید زمین لازم برای کشت علوفه برای دام را داشته باشد.

وی در مورد قیمت مرغ در بازار نیز گفت: به جرات می‌گوییم قیمت زیر هفت هزار تومان برای تولید کننده ضرر می‌کند و قیمت بالای هشت هزار تومان هم برای مصرف کننده مشکل آفرین می‌شود و بر همین اساس بهترین قیمت بین این دو عدد است و بنده به عنوان وزیر کشاورزی تلاش خود را برای حفظ این قیمت به کار خواهم بست.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین با اشاره به بحران کمبود آب تاکید کرد: فناوری‌های نوین آبیاری و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی باید در این خصوص مد نظر قرار گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
1
0
تا چه باشد منظور از ضرر , کم باد شدن پورشه هایشان یا کم شدن متراژ آنتالیهایشان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
جنابعالی حتما فکر میکنی مرغ یه تیکه پلاستیکه که بادش می کنند می دهند دست مردم و کیلویی 7000 میگیرند نه خیر عزیز فقط غذایی که یک مرغ در 45 روز دوره پرورش می خوره را حساب کن ببین چند میشه بقیه مخارجات مرغ داری هم پیش کشت!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین