کد خبر: ۲۹۸۴۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

رییس صدا و سیما: دشمن برای مخاطبان ما سرمایه گذاری می کند‌

رییس سازمان صدا و سیما گفت: دشمنان و رقبای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران همواره سرمایه گذاری زیادی می کنند تا بتوانند مخاطبان این رسانه را تحت تاثیر قرار دهند لذا برای ناکام کردن دشمن باید تلاش مضاعفی داشته باشیم.
آفتاب‌‌نیوز : محمد سرافراز پنجشنبه شب در آیین افتتاح پروژه های فنی و عمرانی صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: طی ماه های اخیر دو شبکه جدید تلویزیونی به نام نسیم و افق در سراسر کشور برای مراکز استانها و فرستنده های نقاط مختلف کشور راه اندازی و در معرض دید بینندگان قرار گرفته است.
 
وی با بیان اینکه این شبکه ها با رویکرد متفاوت راه اندازی شده اند، گفت: رویکرد شبکه نسیم، گفتمان انقلاب اسلامی و شبکه افق ایجاد نشاط در جامعه است.
 
رییس سازمان صدا و سیما با اشاره به بحث مذاکرات هسته ای که موضوع بسیار مهم کشور در شرایط فعلی است، افزود: بعد از توافق لوزان سوییس، آمریکایی ها به جای تاکید روی این مسئله، شروع به زیاده خواهی نسبت به مذاکرات کردند.
 
وی ادامه داد: مقام های آمریکایی بعد از توافق لوزان سوییس هم زیاده خواهی، هم تهدید و هم ملت ایران را تحقیر کردند که در این راستا مواضع مستحکم رهبر را شاهد بودیم.
 
سرافراز گفت: بر اساس یک نظر سنجی که طی سه روز گذشته توسط این سازمان صورت گرفت حدود 70 درصد مردم ایران معتقدند که آمریکایی ها در مذاکرات هسته ای به تعهدات خود پایبند نخواهند بود.
 
وی بیان کرد: طبق این نظر سنجی 69 درصد مردم موافق هستند که کارشناسان موافق و مخالف در بحث مذاکرات هسته ای از طریق صدا و سیما نظرات خود را مطرح کنند.
 
وی با اشاره به اینکه در صدا و سیما تلاش می کنیم قدرت تحلیل مردم و آگاهی آنان را نسبت به بحث مذاکرات هسته ای بالا ببریم، گفت: بر اساس این نظرسنجی، اگر مذاکرات هسته ای به توافق هم نرسد 72.9 درصد مردم با ادامه غنی سازی بالای 20 درصد موافق هستند.
 
رییس رسانه ملی اظهار کرد: همچنین 75 درصد افرادی که در نظر سنجی شرکت کردند با این مسئله موافق هستند که زیاده خواهی های آمریکا علت نرسیدن به توافق هسته ای است.
 
وی با بیان اینکه افکار عمومی مواضع جدید رهبر معظم انقلاب را درک کرده و همراه است، گفت: مردم با زیاده خواهی ها و مواضع تحقیر آمیز و تهدید آمیز دشمنان مخالف هستند و اگر مذاکرات نیز به نتیجه نرسد ملت ایران عامل آن را آمریکایی ها و گروه 1+5 می دانند که این امر موفقیتی برای نظام و رسانه ملی است.
 
سرافراز با اشاره به بحث یمن گفت: عربستان با ارتش، قبایل، اهل سنت و ملت یمن می جنگد اما طوری وانمود می کند که فقط با شیعیان در حال جنگ است.
 
وی ادامه داد: جنایتی که امروز در یمن رخ داده کاملا قابل مقایسه با جنایات اسراییل در غزه است و حتی در بسیاری از موارد جنایت کارانه تر از جنایات اسراییل است.
 
رییس رسانه ملی به فعالیت مرکز صدا و سیمای خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: در این مرکز افراد پر انگیزه و پرتلاشی کار می کنند و آنچه در دور جدید مد نظر است مبنی بر اینکه سازمانی چابک با راندمان بالا داشته باشیم در صدا و سیمای خراسان جنوبی قابل مشاهده است.
 
وی یادآور شد: تاکنون در صدا و سیمای خراسان جنوبی در حوزه خبر و تولیدات رادیویی و تلویزیونی، برنامه های خوبی به دست آمده که امیدواریم این حرکت رو به پیشرفت در این مرکز ادامه یابد.
 
سرافراز با بیان اینکه اگر برنامه های صدا و سیما همراه با خلاقیت، انگیزه و نوآوری باشد قطعا در همه زمینه ها موفق خواهیم شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
0
0
تقصیر ازخود صداوسیمای ماست که فقط وفقط جناحی عمل میکنید خداازتقصیرتان نگذرد امین
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین