کد خبر: ۲۹۸۵۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
حق‌شناس در گفت‌‌وگو با آفتاب:

انتشار لیست‌های زودهنگام انتخاباتی قمار رسانه‌ای است

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: منتشر کردن لیست‌های زودهنگام انتخاباتی از سوی رسانه‌ها ریسک است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- محمدجواد حق شناس، عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی در گفت و گو با آفتاب در پاسخ به این سوال که آیا لیست‌های زودهنگام انتخاباتی به روند انتخابات مجلس آینده آسیب خواهد زد، گفت: انتشار این لیست‌ها به منزله ارائه حدس و گمان‌هایی است که سیات‌های خبری و محفل های سیاسی دارند و با اندیشه افرادی که به خوزه سیاست نزدیکی دارند همخوانی دارد. 

او در ادامه افزود: افراد بخشی از واقعیت و گمانه ها در مودر انتخابات مجلس آتی را با یکدیگر درهم آمیخته و منتشر می کنند در حالی که این لیست ها صرفا در حد گمانی زنی ها است و محل استناد نیست. 

حق شناس با اشاره به این که انتشار این لیست‌ها در روند انتخابات تاثیرگذار نخواهد بود، گفت: رسانه ها برای اینکه ارتباط خود با مخاطب را حفظ و انتظار را برآورده کنند به انتشار این لیست‌ها اقدام می‌کنند. 

او ادامه داد: منتشر کردن لیست‌های زودهنگام انتخاباتی از سوی رسانه‌ها ریسک و قمار است که در برخی مواقع با استقبال روبه رو می‌شود و در برخی موارد موجب نابودی رسانه می‌شود. 

عضو شورای مرکزی اعتمادبا بیان اینکه جلسات شورای مرکزی حزب امسال از حالت فصلی تبدیل به جلسات دوماهانه شده است، افزود: بنا به این است که در شش ماه دوم جلسات شورای مرکزی به صورت ماهیانه برگزار شود.

این نماینده پیشین شورای اسلامی همچنین گفت: بر اساس مصوبه شورای مرکزی استان‌ها موظف شدند واحد جوانان، دانشجویی و کمیته زنان را فعال کنند و در حوزه جوانان نزدیک بیست استان واحد جوانان شکل گرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
0
0
جناب عارف شما رأى بياور تا بعد!!!!!هشت درصدى محترم.به قول عطريان فر لاريجانى نقد از عارف نسيه بهتر است!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین