کد خبر: ۲۹۸۷۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
در جلسه غیرعلنی مجلس مطرح شد؛

نظر ظریف درمورد عدم توافق

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: وزیر امور خارجه به نمایندگان اطمینان داد که خطوط قرمز را در مذاکرات رعایت می کنند و در صورت عدم توافق نیز آسمان به زمین نمی‌رسد.
آفتاب‌‌نیوز : جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه ظریف وزیر امور خارجه، عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده، منصوری آرانی و علاءالدین بروجردی دو عضو فراکسیون رهروان و علی اصغر زارعی و علیرضا زاکانی دو عضو فراکسیون اصولگرایان سخنرانی کردند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعضای فراکسیون اصولگرایان به عنوان منتقدان بر لزوم رعایت خطوط قرمز درخصوص مباحث مربوط به بازرسی از مناطق نظامی و بازجویی از دانشمندان تاکید کرده و لزوم هماهنگی سیاست های تیم مذاکره کننده با سیاست های نظام را مورد توجه قرار دادند.

عضو فراکسیون اصولگرایان اظهار داشت: عراقچی اعلام کرد نطنز، فردو و آب سنگین اراک همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند.

وی اظهار داشت: ظریف وزیر امور خارجه کشورمان ضمن پاسخگویی به ابهامات نمایندگان، خواستار اعتماد به مذاکره کنندگان شد و اعلام کرد براساس دیدگاه های رهبری انقلاب و در چارچوب خطوط قرمز حرکت می کنیم.

همچنین عبدالرضا عزیزی در گفتگو با مهر با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه پس از سخنرانی ظریف و عراقچی، علیرضا زاکانی و علی‌اصغر زارعی دو عضو فراکسیون اصولگرایان و علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی سخنرانی کردند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر امور خارجه اطمینان داد که در مذاکرات هسته‌ای، خطوط قرمز را رعایت می‌کند و از نمایندگان خواست به شایعات توجه نکنند.

وی ادامه داد: ظریف با صراحت اعلام کرد اگر به توافق نرسیم، آسمان به زمین نمی رسد. همچنین برای دستیابی به توافق نهایی در چارچوب خط قرمزها و منافع ملی تلاش می‌کنیم.

حسین گروسی دیگر نماینده مجلس نیز در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جزئیات جلسه علنی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر امور خارجه گزارشی از اقدامات کارشکنانه سنای آمریکا ارائه داد و اعلام کرد سنا به دنبال سنگ اندازی در مسیر مذاکرات است.

نماینده مردم شهریار در مجلس ادامه داد: وزیر امور خارجه اعلام کرد ایران بر مواضع منطقی و عقلانی خود پافشاری می کند و اگر قرار است عهد شکنی صورت گیرد بهتر است از سوی آنان باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
0
5
معلوم نشد این خطوط قرمز اصولگرایان است یا مردم ؟که اینقدر از آن دم می زنند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین