کد خبر: ۲۹۸۸۴۰
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵

آقاتهرانی: برداشتن یک‌باره تحریم‎ها محال است

دبیرکل جبهه پایداری گفت: برداشتن یک‌باره تحریم‌ها توسط آمریکایی‎ها محال است.
آفتاب‌‌نیوز : حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در یادواره شهدای حاج عمران لرستان، افزود: نمی‎دانیم چرا برخی‎ها به یک‌باره از تحریم‎ها ترسیدند.

او اظهار کرد: می‎گویند که تحریم‎ها یک‌باره برداشته شود؛ اما در این محفل که شهدا شاهد هستند من می‎گویم که برداشتن یک‌باره تحریم‎ها توسط آمریکایی‎‏ها محال است.

دبیرکل جبهه پایداری با بیان این که غربی‎ها در مذاکرات هسته‎ای به مانند صهیونیست‎ها عمل می‎کنند و در واقع هر چه که ما عقب‎نشینی می‎کنیم آن‌ها جلوتر می‎آیند، تصریح کرد: در هسته‎ای دلواپسیم اما چون رهبری می‎گوید که به مسوولان اعتماد داریم ما هم اعتماد داریم اما مساله این است که ما به غربی‎ها اعتماد نداریم.

آقاتهرانی با تاکید بر این که دولت اگر اهل مذاکره است باید مردانه وارد مذاکره شود، اضافه کرد: آمریکایی‎ها به هموطنان خودشان هم به جرم این که پوست‌شان سیاه است رحم نمی‎کنند آن‎وقت برخی‎ها فکر می‏‌کنند که آنها برای ما دل می‎سوزانند و تحریم‎ها را به یک‌باره لغو می‎کنند.

وی با اشاره به این که آمریکایی‎ها به‎راحتی می‎گویند که می‎خواهند از مراکز نظامی ما بازرسی کنند و دانشمندان هسته‌ای‌مان را بازجویی کنند، بیان کرد: آن‌ها می‎خواهند علم دانشمندان ما را بدزدند.

او با بیان این که ما در شرایطی به فن‌آوری هسته‎ای دست یافته‎ایم که هیچ‎وقت غربی‎ها برای ایجاد این صنعت به ما کمکی نکرده‎اند، گفت: برای راه‎اندازی صنعت هسته‎ای در کشور در شرایطی بودیم که با یک اشتباه کوچک ممکن بود یک انفجار بزرگ هسته‎ای رخ دهد اما دانشمندان هسته‎ای ما کار را پیش بردند.

دبیرکل جبهه پایداری گفت: آمریکا نه از دولت و نه از مجلس و نمایندگان ما می‎ترسد بلکه ترس آن‌ها از ولایت‏‎فقیه و موج میلیونی مردمی بوده که منتظر یک اشاره ولی‎فقیه است.

آقاتهرانی بر ضرورت ادامه راه شهدا و قدر دانستن نعمت انقلاب تاکید کرد و افزود: با وجود بیداری اسلامی در منطقه اما شاهدیم که هیچ‎کدام از انقلاب‎ها در بسیاری از کشورها به نتیجه نرسیده‎اند اما خداوند نعمت انقلاب را به ما عطا کرد.

وی با بیان این که امام خمینی (ره) در صحیفه نور 13600 بار واژه اسلام را به‎‏کار برده است؛ اما هنوز چیزی نشده برخی‎ها می‎گویند که باید دم کدخدا را دید، افزود: امام خمینی (ره) عجیب سفره‎‏ای را برای ما پهن کرد؛ اما ما عرضه اداره آن را نداریم.

دبیرکل جبهه پایداری با اشاره به این که همه انبیاء آرزو داشتند که روزی حاکمیت الهی را تحقق ببخشند اما نشد، تصریح کرد: با این حال ما الان به برکت انقلاب همه چیز داریم؛ اما برخی مسوولان جشن شادی می‎گیرند تا روسری را از سر زنان بردارند که باید گفت خاک بر سر چنین مسوولی باشد.

آقاتهرانی با بیان این که چه کسی باید پاسخگوی بیش از 380 شهید عملیات حاج عمران باشد، اضافه کرد: گفته می‎شود که برای شهدای عملیات حاج عمران مراسمی گرفته نشده است اما اکنون نیز که می‎خواستند این برنامه را برگزار کنند برخی‎ها خوش‌شان نمی‎آمده است.

او با تاکید بر این که ما دزدی، چپاول، غارتگری، اختلاس و مال ملت بردن را ننگ می‎دانیم؛ از این‎رو از قوه قضاییه می‎خواهیم که با مفسدان ولو آقازاده باشند با قاطعیت برخورد کند، خاطرنشان کرد: کسی‎که اختلاس می‎کند هر کس‎که می‎خواهد باشد عمل او ربطی به نظام، رهبری و انقلاب ندارد.

دبیر کل جبهه پایداری به اقدامات صورت گرفته در راستای وحدت اصولگرایان اشاره کرد و گفت: در تهران برای کم کردن اختلافات، اصولگرایان را دور هم جمع کرده‎ایم تا برای آینده با برنامه‎ریزی وارد عمل شویم.

حجت الاسلام آقاتهرانی با بیان این که اصولگرایان در پرتو ولایت و درک کردن همدیگر و همگرایی می‎توانند موفق باشند، افزود: در تهران اوضاع ما خیلی خوب است و اگر این‎گونه پیش برویم اختلاف نظری نیز پیش نمی‎آید و اگر هم پیش بیاید بزرگانی را گذاشته‎ایم که اختلافات را در چارچوب بیانات رهبری مرتفع کنند.

وی با اشاره به این که رهبری هم از با هم بودن ما خوشحال می‎شود، اظهار کرد: در راستای وحدت اصولگرایان برنامه‎ها را زیر چتر ولایت برنامه‎ریزی می‎کنیم.

به گزارش ایسنا، دبیرکل جبهه پایداری گفت: باید وجود ولایت‎فقیه را پاس بداریم و مطالبات رهبر انقلاب را با جدیت دنبال کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین