کد خبر: ۲۹۸۹۰۷
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

انصاری‌راد: مخالف اعطای وام به نامزدهای انتخابات مجلس هستم

یک نماینده مجلس ششم شورای اسلامی گفت که هیچ یک از کارشناسان و مسوولان در کشور پیشنهاد اعطای وام از سوی دولت به نامزدهای انتخابات مجلس را نمی‌پذیرند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- حسین انصاری راد، نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم در گفت‌وگو با آفتاب در پاسخ به این پرسش که آیا موافق با اجرای طرح اعطای وام 50 میلیونی به نامزدهای انتخابات مجلس از سوی دولت هستید، گفت: این کار نادرستی است و فکر نمی‌کنم هیچ‌کدام از کارشناسان و مسوولان این پیشنهاد را پذیرفته باشند و این اقدام را امری درست تشخیص دهند. به گمان من کسانی که این مملکت، مجلس، مردم، اداب وکالت و وضعیت دولت را می‌شناسند این امر را تایید نمی‌کنند.

او در ادامه در واکنش به بحث ورود پول‌های کثیف به انتخابات نیز گفت: مسئله پول‌های کثیف، باید از سمت وزارت اطلاعات تشیخص داده شود البته که نباید باشد و معتقدم آنچه به انتخابات صدمه می‌زند، موجب فساد می‌شود و ایجاد شبهه می‌کند، امور شناخته شده‌ای هستند.

انصاری راد در واکنش به این گفته برخی تحلیل‌گران مبنی بر این که اگر کارکرد نهادهای نظارتی پاسخگو بود شاهد ورود پول‌های کثیف به انتخابات نبودیم، گفت: مقامات رسمی و سازمان بازرسی و...می‌توانند این مسائل را کنترل کنند و بشناسد که افراد در انتخابات از پول‌های قاچاق استفاده می‌کنند یا از پول‌های حلال هرچند که هزینه تبلیغات انتخاباتی طبق قانون می‌تواند محدود شود. او در پایان افزود: باید بررسی شود که هزینه‌های انتخاباتی از کجا آمده و چطور آمده است.

جعفر قادری، نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون برنامه بودجه نیز در گفت و گویی پیشنهاد کرد که از سوی دولت وام‌های ویژه‌ای به نامزدهای انتخاباتی مجلس داده شود. او این پیشنهاد را برای جلوگیری از ورود پول‌های شبه‌ناک به انتخابات مطرح کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین