کد خبر: ۲۹۸۹۷۹
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸

شورای سیاست‌گذاری کنگره ملی اقتصاد مقاومتی آغاز بکار کرد

جلسه شورای سیاست‌‌گذاری کنگره ملی اقتصاد مقاومتی عصر دوم خرداد در محل دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
در این جلسه که در راستای تحقق بندهای 20 و 21 ابلاغیه مقام معظم رهبری، برگزار شد، دکتر محسن رضایی با اشاره به نقش مجمع در خصوص نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، مطالبه گری، تبیین مبانی، آموزش و الگو‌سازی را از وظایف مجمع برشمردند.

به گزارش آفتاب، وی با اشاره به بند 20 ابلاغیه مقام معظم رهبری مبنی بر شناسایی و اهدا نشان اقتصاد مقاومتی به تلاشگران این عرصه، برگزاری چنین کنگره ای را در جهت ایجاد امید و نشاط در عرصه اقتصادی کشور لازم و ضروری دانستند.

طبق برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده قرار است در این کنگره فعالیت هایی همچون؛ برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت تبیین مفاهیم و الگو های عملیاتی اقتصاد مقاومتی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی با هدف نمایش اقتدار و توان اقتصادی کشور و اطلاع‌رسانی در خصوص اقدامات انجام شده در این حوزه ، صورت گیرد.

همچنین برگزاری جشنواره فیلم، عکس، کاریکاتور(بیست و نه یازده و با هدف پرداختن به گفتمان اقتصاد مقاومتی با استفاده از ظرفیت های فرهنگی و هنری، از دیگر فعالیت های پیش‌بینی شده در این کنگره است.

گفتنی است اعضای شورای سیاست‌گذاری به شرح زیر توسط دکتر رضایی منصوب شدند‌:
دکتر علی آقا محمدی، دکتر رضا سیف‌اللهی، دکتر علی مبینی دهکردی، دکتر محمد‌ابراهیم مداحی، دکتر حسین کلخورانی، دکتر داود دانش جعفری، دکتر سید‌صادق موحد، دکتر‌علی رضایی و مجید قبادی‌فرد

کنگره اقتصاد مقاومتی شهریورماه 94 در سالن اجلاس برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین