کد خبر: ۲۹۹۰۳۸
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰

معطلی سه‌ساعته نفت در فرودگاه جده/تهدید به بازگشت

مدیرعامل باشگاه نفت تهران به دلیل آنچه «بی‌احترامی طرف عربستانی» خواند، مسئولان فرودگاه جده را تهدید کرد که تیمش را به ایران بازمی‌گرداند.
آفتاب‌‌نیوز :
کاروان تیم فوتبال نفت ایران که برای انجام دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی برابر الاهلی عربستان به این کشور سفر کرده بیش از سه ساعت است که در فرودگاه این شهر معطل شده و طرف عربستانی از اعطای ویزای فرودگاهی به اعضای این تیم امتناع می‌کند.

این در حالی است که هفته گذشته نفتی‌ها از کاروان الاهلی به خوبی پذیرایی کردند و تمام امکانات لازم برای میزبانی مطلوب را در اختیارشان قرار دادند. عربستانی‌ها اعلام کرده بودند که به اعضای تیم فوتبال نفت پس از رسیدن به جده ویزای فروگاهی اعطا می‌کند.

در همین حال مدیرعامل باشگاه نفت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن انتقاد شدید از وضعیت پیش آمده اظهار کرد: متاسفانه از طرف باشگاه الاهلی هیچ نماینده‌ای برای استقبال از ما به فرودگاه نیامده و تنها دو نفر از سوی سفارت ایران حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، منصور قنبرزاده همچنین گفت: نماینده AFC را بلافاصله پس از رسیدن به فرودگاه به هتل بردند و سپس ما را معطل گذاشتند. حدود سه ساعت است که پاسپورت‌های ما را گرفته‌اند و از دادن ویزا امتناع می‌کنند.

وی ادامه داد: به مسئولان فرودگاه جده با جدیت گفته‌ایم که اگر تا 30 دقیقه دیگر تکلیف ما را روشن نکنند و ویزای ما را ندهند، تیم را به ایران بازمی‌گردانیم و در آن صورت تمام عواقب کار بر عهده آنها خواهد بود.

قنبرزاده که از رفتار مسئولان فرودگاه جده به شدت عصبانی بود، بارها با فریاد خطاب به آنها گفت که فوتبال از سیاست جداست و او و تیمش بی‌احترامی به خود را تاب نمی‌آورند.

به گزارش ایسنا، نفت ایران باید چهارشنبه 6 خرداد در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الاهلی عربستان به میدان برود. دیدار رفت با برتری یک بر صفر نفت به پایان رسیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین