کد خبر: ۲۹۹۱۱۹
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

کاهش قیمت گوشت گوسفندی در بازار

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش ۵۰۰ تومانی قیمت این نوع گوشت نسبت به هفته گذشته در بازار خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : علی اصغر ملکی  از کاهش ۵۰۰ تومانی قیمت گوشت گوسفندی نسبت به هفته گذشته خبر داد و اظهارداشت: در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه تحویل به مغازه‌دار بین ۲۵ هزار تا ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان است، ضمن اینکه قیمت آن تحویل به مشتری بین ۲۸ هزار تا ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی با بیان اینکه عرضه فراون دام علت این کاهش قیمت است، اضافه کرد: معمولا در این فصل از سال ما با کاهش قیمت گوشت گوسفندی مواجه هستیم، ضمن اینکه قیمت گوشت گوسفندی وابسته به بحث عرضه و تقاضا است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی افزود: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و با خروج دام از کشور مواجه نشویم، قیمت این نوع گوشت در همین محدوده فعلی باقی می‌ماند و ممکن است ۵۰۰ تومان دیگر هم افت کند.

ملکی درباره افزایش قیمت گوشت گوسفندی نسبت به سال‌های ۹۲ و ۹۳ اظهارداشت: یکی از دلایل این موضوع کاهش قیمت پوست است که قیمت هر جلد آن از ۳۵ هزارتومان به ۱۰ هزار تومان رسیده و همین کاهش حدود ۲۵ هزارتومانی قیمت پوست، روی قیمت گوشت تاثیر گذار بوده، ضمن اینکه هزینه‌‌های کشتارگاهی نیز بالا رفته است. در همین حال، قیمت دام زنده طی این مدت هیچ تغییری نداشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین