کد خبر: ۲۹۹۱۴۱
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

قتل‌عام به‌دلیل اختلاف خانوادگی

مردی که متهم است همسرش و دختر و پدر او را با شلیک گلوله به قتل رسانده است، پیش از فرار از صحنه جنایت دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز : اهالی خیابانی در گرگان ساعت ١١ صبح دیروز صدای شلیک گلوله را شنیدند و سراسیمه به خیابان آمدند. آنها متوجه شدند تیراندازی در یکی از مجتمع‌های مسکونی انجام شده است. در همین هنگام مردی از مجتمع خارج شد و قصد فرار داشت، اما اهالی او را با کمک کارگران ساختمان نیمه‌کاره‌ای در همان نزدیکی دستگیر کردند و سپس در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ موضوع را اطلاع دادند.

 تیمی از مأموران دقایقی بعد به محل حادثه رسیدند و ابتدا پیکر نیمه‌جان دختر ١٤ساله‌ای را دیدند که با اصابت گلوله به‌شدت زخمی شده بود. این دختر بلافاصله به بیمارستان منتقل شد تا اقدامات درمانی انجام شود. مأموران در ادامه با بررسی محل حادثه، جسد مردی ٥٥ساله و جنازه زنی ٣٥ساله را یافتند و فهمیدند این دو، پدر و دختر هستند و با شلیک گلوله به قتل رسیده‌اند.

کارآگاهان با بازرسی دقیق صحنه جرم، پنج پوکه فشنگ که از سلاح وینچستر شلیک شده بود، پیدا کردند. همچنین شاهدان عینی تحت بازجویی قرار گرفتند و گفتند بعد از دیدن مردی که قصد فرار داشته و آشفته به نظر می‌رسیده، بلافاصله او را دستگیر کرده‌اند. درحالی‌که بررسی‌های مقدماتی همچنان ادامه داشت، از بیمارستان خبر رسید دختر ١٤ساله نیز فوت شده است. این دختر فرزند زن کشته‌شده بود.

کارآگاهان بعد از انتقال اجساد به پزشکی‌قانونی، متهم را به پلیس آگاهی منتقل کردند. این فرد که شوهر زن ٣٥ساله است، در بازجویی‌ها، اتهام قتل دختر و پدر همسرش را انکار کرد.

به گزارش شرق، این در حالی است که شواهد به‌دست‌آمده بر دخالت او در این جنایت به‌دلیل اختلافات خانوادگی دلالت دارد. بنابر این گزارش، پلیس به بازجویی از متهم همچنان ادامه می‌دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین