کد خبر: ۲۹۹۱۴۴
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

حذف سهمیه بنزین خرداد خودروهای عمومی تا ۲۴ امشب

رئیس انجمن کارفرمایی جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: البته به دلیل محدودیت برداشت روزانه این خودورها تا ساعت 24 امشب تنها می‌توانند 180 لیتر - 60 لیتر در سه مرحله- از سهمیه خود را برداشت کنند.
آفتاب‌‌نیوز : رئیس انجمن کارفرمایی جایگاه‌داران سوخت کشور اعلام کرد: سهمیه بنزین خرداد ماه خودروهای عمومی ساعت ۲۴ امشب در صورتی که مصرف نشود حذف می‌شود.

به گزارش تسنیم، ناصر رئیسی فرد گفت: طبق اعلام مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خودروهای بنزینی عمومی که سهمیه سوخت آنها در ابتدای خردادماه با بنزین 700 تومانی شارژ شده بود، تا ساعت 24 امشب مهلت دارند سهمیه شارژ شده را مصرف کنند.

رئیس انجمن کارفرمایی جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: البته به دلیل محدودیت برداشت روزانه این خودورها تا ساعت 24 امشب تنها می‌توانند 180 لیتر - 60 لیتر در سه مرحله-  از سهمیه خود را برداشت کنند.

در ساعات ابتدایی اولین روز خرداد ماه تنها سهمیه خودروهای بنزینی عمومی شارژ شد. تا اینکه هیئت دولت سوم خرداد، پیشنهاد وزارت نفت برای افزایش قیمت فرآورده‌های سوختی مایع را تصویب کرد که بر اساس آن بنزین تک‌نرخی و 1000 تومان شد.

همچنین قیمت نفت‌گاز (گازوئیل) که پیش از این با دو نرخ 250 و 500 تومان عرضه می‌شد، 300 تومان تعیین شد. نفت‌کوره با 20 درصد افزایش به 300 تومان در لیتر و سوخت هواپیماهای مسافربری نیز با 20 درصد افزایش به 600 تومان رسیده است. قیمت گاز مایع با نرخ 230 تومان عرضه می‌شود که 9 درصد افزایش قیمت داشته است. در این میان نفت سفید بدون تغییر 150 تومان عرضه می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین