کد خبر: ۲۹۹۲۷۴
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶

آزادی طلا فروش لرستانی از دست 3 گروگانگیر

ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: طلا فروش ازنایی که چند روز گذشته گروگان گرفته شده بود با اقدام به موقع و ضربتی نیروهای انتظامی استان آزاد شد.
آفتاب‌‌نیوز : سردار محمد قنبری روز سه شنبه در بازدید از نمایشگاه هشتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های غرب کشور در جمع خبرنگاران افزود: این فرد طلا فروش چند روز گذشته توسط فرد ناشناس ربوده شد.
 
وی اظهار داشت: گروگانگیران پس از ربودن وی در تماس با خانواده این فرد ، طلاهای موجود در طلا فروشی را برای آزادی وی درخواست کرده بودند.
 
وی با بیان اینکه طلافروشی این مرد چهار سال گذشته نیز مورد سرقت قرار گرفته تصریح کرد: پس از تماس خانواده طلافروش با فوریت های پلیس استان، ماموران نیروی انتظامی خرم آباد و فرمانده پلیس آگاهی لرستان به شهرستان ازنا اعزام شدند.
 
سردار قنبری گفت: به رغم تمایل خانواده این فرد به تحویل طلاهای موجود به گروگانگیران، اما با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، محل اختفای گروگان گیران در کمتر از چهار ساعت شناسایی شد.
 
وی ادامه داد: پس از شناسایی ، محل اختفای گروگانگیران در محاصره پلیس قرار گرفت و گروگانگیران به محض اطلاع از حضور پلیس گروگان را رها کردند.
 
وی اضافه کرد:دو نفر از گروگانگیران همان شب و به فاصله پنچ دقیقه از آزادی طلافروش دستگیر شدند و نفر سوم نیز روز بعد در ازنا دستگیر شد.
 
وی با بیان اینکه دو نفر از گروگانگیران ساکن ازنا و دیگری ساکن خارج استان بوده افزود: این فرد به قصد آدم ربایی از خارج از استان به ازنا آمده بود.
 
به گفته سردار قنبری گروگانگیران در اعترافات خود ا عتراف کردند که چندین بار قصد آدم ربایی داشته اند که حضور پلیس مانع این اقدام آنها شده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین