کد خبر: ۲۹۹۳۲۹
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

تهران جمعه شب بارانی می شود

یک کارشناس سازمان هواشناسی از روند افزایش دما تا پایان هفته در پایتخت خبر داد و گفت: تهران جمعه شب بارانی می شود.
آفتاب‌‌نیوز : فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز برای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کرمان و فارس گاهی بارش باران، رعد‌و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

به گزارش تسنیم، وی بابیان اینکه فردا از شدت بارش‌ها در مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز کاسته می‌شود، گفت: برای شمال غرب، شمال شرق، شرق، جنوب شرق، رعد و برق و وزش باد در امروز و فردا پیش‌بینی شده است.

**جمعه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: جمعه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود که به سمت غرب، شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز کشیده می‌شود. همچنین باید بگویم طی سه روز آینده وزش باد برای شمال غرب، غرب، نیمه شرقی کشور و سمنان، قم،مرکزی و اصفهان خواهیم داشت که موجب بروز پدیده گرد‌و‌خاک نیز می‌شود.

گودرزی با اشاره به اینکه در دو روز آینده برای سواحل خیلج فارس و عمان وزش باد شدید است و موجب گردوخاک می‌شود، گت: تنگه هرمز و خلیج فارس امروز و فردا مواج پیش‌بینی شده است.

**وزش باد نسبتاً شدید فردا

وی با بیان اینکه برای تهران امروز افزایش ابر و وزش باد خواهیم داشت، افزود: بارش باران به صورت پراکنده در ارتفاعات تهران برای امروز تا پایان هفته رخ خواهد داد. همچنین باید بگویم که برای فردا در تهران وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی شده است.

این کارشناس سازمان هواشناسی عنوان کرد: بیشنیه دمای امروز تهران ۳۱، فردا ۳۲، جمعه ۳۳ و شنبه به ۳۴ درجه‌ سانتی‌گراد خواهد رسید درواقع روند افزایش دما برای تهران پیش‌‌بینی شده است.

گودرزی با بیان اینکه کمینه دمای هوای تهران امروز، ۲۳ فردا ۲۱ خواهد شد، گفت: بارش باران برای تهران جمعه در اواخر وقت پیش‌بینی شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین