کد خبر: ۲۹۹۴۷۴
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶

محور هراز تا چهار روز آینده مسدود است

جاده هراز در حدفاصل پاسگاه شاهزید تا تونل اول در کیلومتر 30 جاده هراز براثر ریزش سنگ های معلق از کوه از بامداد روز گذشته مسدود شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
در حالی که بیش از 40 دستگاه انواع خودروهای راهداری پاکسازی بیش از یک میلیون و 200 هزار متر مکعب واریزه کوهی در حد فاصل پاسگاه شاهزید تا تونل اول در کیلومتر 30 جاده هراز مشغولند ،مدیر کل راه و شهر سازی از مسدود بودن این محور تا چهار روز آینده خبر داد.
محور هراز تا چهار روز آینده مسدود است


به گزارش ایرناحیدر نوروزی مدیر کل راه و شهر سازی مازندران دقایقی قبل در گفت و گو با ایرنا گفت: براثر این ریزش، محدوده ای به مساحت حدود 300 متر از سنگ های هدایت شده و شن وماسه سطح جاده را به طور کامل پوشیده است.

وی با بیان اینکه 40 دستگاه خودروی راهداری از ساعت اولیه ریزش تا کنون مشغول کار هستند، اظهار داشت: با توجه به حجم بالای ریزش تخته سنگ های بزرگ به نظر می رسد تا چهار روز آینده نیز این محور مسدود باقی بماند. 

وی تصریح کرد: در زمان ریزش سنگ به خودرو وفردی خسارتی وارد نشد.

110 کیلومتر از محور هراز در حوزه استفاظی استان مازندران قرار دارد.

از آنجاییکه جاده هراز پر تردد ترین محورهای مواصلاتی مازندران به پایتخت کشور است و اواخر هر هفته مسافران و گردشگران زیادی به این استان سفر می کنند مسدود بودن این محور موجب افزایش بار ترافیکی بر روی محورهای کندوان و سوادکوه می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین