کد خبر: ۲۹۹۷۶۰
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

آخرین رایزنی‌های دولت و مجلس درباره اصلاح قانون مطبوعات

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در توضیح آخرین وضعیت طرح اصلاح قانون مطبوعات گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی در انتظار نهایی شدن لایحه دولت درباره اصلاح این قانون هستند. در واقع مجلس بنای اصلاح این قانون را داشت که دولت اعلام کرد درصدد تنظیم لایحه‌ای در این زمینه است فلذا چنین طرحی متوقف ماند. البته شاید دولت دوست ندارد که مجلس نهم تمام شود و لایحه را تسلیم مجلس بعدی کند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- علی مطهری در گفت‌وگو با «آفتاب» درباره آخرین وضعیت طرح اصلاح قانون مطبوعات گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی در انتظار نهایی شدن لایحه دولت درباره اصلاح این قانون هستند. در واقع مجلس بنای اصلاح این قانون را  داشت که دولت اعلام کرد درصدد تنظیم لایحه‌ای در این زمینه است فلذا چنین طرحی متوقف ماند.

این عضو کمیسیون فرهنگی در پاسخ به این سوال که علت تاخیر دولت در لایحه چه موضوعی می توان باشد، تصریح کرد: شاید دولت دوست ندارد که مجلس نهم تمام شود و لایحه را تسلیم مجلس بعدی کند. 

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین در توضیح آخرین رایزنی‌های دولت و مجلس درباره اصلاح قانون مطبوعات، افزود: چند ماه پیش گفتند که ظرف 2 ماه آینده این لایحه تسلیم مجلس می‌شود ولی هنوز این لایحه به مجلس نیامده است.

او در عین حال تاکید کرد که قانون مطبوعات خیلی مشکل ندارد و قانون کنونی قانون بدی نیست.

مطهری در پاسخ به این سوال که اصلاح قانون مطبوعات تا چه اندازه می‌تواند از محدودیت مطبوعات بکاهد، اعلام کرد: فشاری که الان مطبوعات تحمل می‌کنند به اجرای قانون مطبوعات برمی‌گردد. 

به گفته‌ی او، این مشکلات با اصلاح قانون مطبوعات نیز رفع نخواهد شد و آن چه می‌خواهند انجام می‌دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین