کد خبر: ۲۹۹۷۷۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰

فرمانده هوانیروز: داعش عددی نیست/بالگردهای ملی به پرواز درآمده‌اند

امیر سرتیپ دوم خلبان "قربانی" گفت: به جرأت باید بگویم یک تیم آتش ما برای مقابله با دشمنان کافی است و به فرموده فرمانده معظم کل قوا، اسرائیل هم در مقابل ما عددی به حساب نمی‌آید.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر سرتیپ دوم "یوسف قربانی" فرمانده هوانیروز کرمانشاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ پیرامون آمادگی هوانیروز اظهار داشت: امروز هوانیروز به برکت نگاه حضرت امام خمینی (ره) که می‌فرمودند ما می‌توانیم و نیز تدابیر مقام معظم رهبری به طور کامل بر روی پای خود ایستاده و تجهیزات و بالگردهای آن توسط متخصصان ایرانی تعمیر و نگهداری و اورهال می‌شود.

** امروز هوانیروز یک ید واحده است

وی ادامه داد: این در حالی است که زمانی مستشاران آمریکایی همه امور تعمیر و نگهداری تجهیزات هوانیروز را برعهده داشتند؛ اما امروز هوانیروز یک ید واحده بوده و باید بگویم که هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران اکنون در جایگاه بسیار خوبی در سطح منطقه قرار دارد که توانمندی آن به مراتب بیشتر از دوران پیش از انقلاب است.

**پرواز بالگردهای ملی در یگان‌های هوانیروز

امیر قربانی همچنین از پرواز بالگردهای ملی در هوانیروز خبر داد و افزود: بالگردهایی که از سوی صنایع خودکفایی ارتش و نیز شرکت "پنها" تولید می‌شود، هم‌اکنون در یگان‌های پروازی هوانیروز مشغول پرواز هستند.

**برای ما خطوط قرمز کاملاً مشخص است

فرمانده هوانیروز کرمانشاه در پاسخ به سؤالی پیرامون حضور بالگردهای هوانیروز بر سر گروه تروریستی داعش اظهار داشت: برای ما خطوط قرمز کاملا مشخص است و ما آماده اجرای فرامین فرماندهی معظم کل قوا و نیز دستور ابلاغی از سوی سلسله مراتب فرماندهی هستیم.

**داعشی‌ها که اساساً قدرتی برای ما به حساب نمی‌آیند

وی گفت: ما در عملیات "بیت‌المقدس"  95 بالگرد را از روی زمین بلند کردیم. داعشی‌ها که اساساً قدرتی برای ما به حساب نمی‌آیند.

** به جرأت باید بگویم یک تیم آتش ما برای مقابله با داعش کافی است

امیر قربانی تاکید کرد: به جرأت باید بگویم یک تیم آتش ما برای مقابله با دشمنان کافی است و به فرموده حضرت آقا، اسرائیل هم در مقابل ما عددی به حساب نمی‌آید.

**ما پیش بینی‌هایمان را برای مقابله با هر گونه تهدید احتمالی انجام داده‌ایم

وی در پاسخ به سؤال دیگری در مورد بیانات مقام معظم رهبری پیرامون کشیده شدن جنگ‌های نیابتی به نزدیکی مرزهای ایران و فرمان ایشان به پاسداران امنیت کشور در همین رابطه گفت: ما پیش‌بینی‌هایمان را برای مقابله با هر گونه تهدید احتمالی انجام داده‌ایم و آمادگی کامل برای مقابله با هر گونه تهدیدی را داریم.

**هیچ قدرتی جرأت تهاجم به ایران را ندارد

وی همچنین افزود: همین که حضرت آقا در دانشگاه امام حسین (ع) آن بیانات را فرمودند به فاصله یک روز بعد رزمایش بزرگ "بیت‌المقدس" را با موفقیت کامل در مرزهای غربی کشور برگزار کردیم و اعلام می‌کنیم که هیچ قدرتی جرأت تهاجم به ایران را ندارد.

فرمانده هوانیروز کرمانشاه در پایان خطاب به دشمنان خاطر نشان کرد: هر کس که قصد رویارویی با ما را داشته باشد، پاسخش همان سرب داغ است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
19
خداوند بهشما سربازان بي ادعا وطن سلامتي عزت وسربلندي عنايت فرمايد
ناشناس
|
Italy
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
12
زنده باشی امیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
12
خداوند سلامتی عنایت کند تا مقابل دشمنان این خاک همیشه سربلند و پیروز باشید
ميلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
1
وطنم پاره تنم جانم فداى ايران
علی
|
United States of America
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
1
درود بر سربازان وطنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
همیشه سربلند وبا اقتدار باشید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین