کد خبر: ۲۹۹۸۲۴
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵

تاکیدخبرگان رهبری بر پرهیز از تضعیف تیم هسته ای

اعضای کمیسیون سیاسی و اجتماعی مجلس خبرگان رهبری در جلسه اخیر این کمیسیون ضمن بررسی روند مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 بر لزوم پرهیز از تضعیف تیم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
جلسات کمیسیون های مجلس خبرگان رهبری با حضور اعضای هر 6 کمیسیون این مجلس پنج شنبه گذشته در ساختمان دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در شهر مقدس قم برگزار و مسایل داخلی، منطقه ای و بین المللی مورد بحث، بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش ایرنا از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، جلسه کمیسیون سیاسی ـ اجتماعی در سال جاری با حضور اعضا برگزار شد که در این جلسه پس از بحث و بررسی مسایل داخلی و بین المللی از جمله بحث مذاکرات هسته ای و لزوم پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این خصوص بر پرهیز از تضعیف تیم مذاکره کننده هسته ای تاکید شد.

همچنین در این جلسه چند نفر از کارشناسان فضای مجازی، گزارشی از حوزه رسانه و فضای مجازی و میزان تأثیرگذاری فرهنگی این حوزه بر جامعه ارایه کردند.



**برگزاری هجدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در 10 شهریورماه سال جاری

همچنین در جلسه کمیسیون آیین نامه مجلس خبرگان رهبری طرح های پیشنهادی جهت طرح در اجلاس آینده مجلس خبرگان که هجدهمین اجلاسیه رسمی این مجلس است مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد: هجدهمین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری در روزهای دهم و یازدهم شهریورماه 1394 در محل ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی در تهران برگزار می شود.

همچنین در جلسه کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان رهبری درباره مسایل مهم روز کشور و منطقه بحث و بررسی شد.

در جلسه کمیسیون 107 و 109 قانون اساسی نیز که اولین جلسه آن بعد از اجلاس اسفندماه بود انتخابات داخلی هیات رییسه کمیسیون برگزار شد که پس از رای گیری اعضای هیات رییسه قبلی ابقا شدند.

اولین جلسه کمیسیون بررسی راه های پاسداری و حراست از ولایت فقیه مجلس خبرگان رهبری نیز پس از هفدهمین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری که در اسفند 93 برگزار شده بود، تشکیل شد که در ابتدای این جلسه، نخست اعضای هیات رییسه این کمیسیون، انتخاب شدند.

در ادامه، مسأله پیگیری جدی مصوبات این کمیسیون، مورد تأکید قرار گرفت. سپس درمورد مسایل فرهنگی و اعتقادی با محوریت ولایت فقیه در جامعه بحث و تبادل نظر و بر تقویت و ترویج هر چه بیشتر معارف دینی و معنویات در جامعه در بین جوانان به ویژه قشر دانش آموز و دانشجو تأکید شد.

در جلسه کمیسیون مالی و اداری مجلس خبرگان رهبری نیز که اولین جلسه خود بعد از اجلاس اسفندماه این مجلس بود انتخابات داخلی جهت تعیین هیات رییسه این کمیسیون برگزار شد که پس از رای گیری تغییری در ترکیب هیات رییسه پیشین انجام نشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین