کد خبر: ۲۹۹۸۸۸
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷

پزشکیان: دلواپسان از سخنان رهبری هزینه می‌کنند

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: دلواپسان هر وقت خوششان بیاید از سخنان مقام معظم رهبری هزینه می‌کنند و هر زمان خوششان نیاید به نحوی سخنان ایشان را توجیه می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز : مسعود پزشکیان در گفتگو با خبرآنلاین درباره سخنان امروز رئیس جمهور که گفته بود چه کسی حق دارد با لحن بی ادبانه با سردار مقدم جبهه مذاکرات حرف بزند؟ اظهار کرد: عده‌ای از برادران مجلسی دعوا را با نقد قاطی می‌کنند، آنها بی‌احترامی می‌کنند و نحوه گفتارشان منطقی نیست.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس تصریح کرد: این نمایندگان حرف‌هایی را می‌زنند که گویی در کل دنیا فقط این آقایان دلشان برای مملکت ما می‌سوزد و بقیه همگی جاسوس و خائن هستند.

وزیر اسبق بهداشت خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با نماینده‌ها تاکید فرمودند که تعامل کردن با بی‌احترامی کردن همخوانی ندارد. نمی‌شود بگوییم تعامل می‌کنیم، اما بعدش بد و بیراه گفته و طرفمان را به خائن بودن متهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه، دولت را از هر طرف تحت فشار قرار دادن کار منطقی ای نیست، تصریح کرد: جای سوال دارد که چرا باوجود این توصیه‌ها، هنوز این کارها را می‌کنند. در این شرایط چه کسی باید از مقام معظم رهبری دفاع کند و سخنانشان را بپذیرد. این‌ها هر وقت خوششان بیاید از سخنان مقام معظم رهبری هزینه می‌کنند و هر زمان خوششان نیاید به نحوی توجیه می‌کنند.

پزشکیان با اشاره به اینکه سیاست‌های کلی را مقام معظم رهبری گفته‌اند و روند کار را تایید کرده‌اند، خاطرنشان کرد: بحث‌های پیچیده سیاسی و مذاکرات، حرف ساده و عوامانه نیست. این مسائل باید در سطح بالا حل شود و با شعار مشکلی حل نمی‌شود. من که سر در نمی آورم بر اساس چه منطقی این کار را می‌کنند.

وی درباره اجتماع‌هایی که در چند روز اخیر در شهرهای مختلف کشور در نقد تیم مذاکره کننده هسته ای برگزار شده، بیان کرد: بیرون از مجلس هم عده‌ای هستند که نسبت به زحماتی که این عزیزان می‌کشند، مسئله دارند و درباره آن حرف می‌زنند اما من نمی دانم که اگر آدم‌های مشابه اینها بخواهند خلافش را بگویند، اجازه دارند بیرون بیایند؟

پزشکیان گفت: معلوم نیست این افراد حرفشان چیست و چه منطقی را دنبال می‌کنند. کسانی در داخل سخنانی می‌گویند و دلشان نمی‌خواهد، مذاکره کنندگان موفق شوند.

نماینده مردم تبریز خاطرنشان کرد: دولت تاکنون در سیاست خارجی بسیار موفق بوده است. چه دستاوردی از این بالاتر که اتحاد جهانی علیه ایران شکسته شد و الان آمریکا و اسرائیل و چند کشور عربی تنها مانده‌اند. چه دستاوردی از این بالاتر که از بس عصبانی هستند، جنگ منطقه‌ای راه انداخته‌اند تا نگذارند موفقیت ما به نتیجه برسد؟

وی تاکید کرد: این اتفاقاتی که در منطقه راه افتاده، بیشتر برای این است که برخی کشورهای منطقه نگران هستند که ایران به تفاهمی برسد و قدرتش در منطقه تثبیت شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین