کد خبر: ۲۹۹۹۱۲
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲

حمله سایبری به سایت کنگره آمریکا

هزاران سایت طرفدار آزادیهای شهروندی برای نشان دادن مخالفت خود با قانون نظارت بر حساب کاربری و فعالیت‌های اینترنتی شهروندان آمریکایی، به سایت رسمی کنگره این کشور نفوذ و دسترسی به آن را مختل کردند.
آفتاب‌‌نیوز : مخالفان قانون جاسوسی از شهروندان آمریکایی با نفوذ به سایت رسمی کنگره این کشور، دسترسی به آن را مختل کردند.

به گزارش هیل؛ هزاران سایت طرفدار آزادیهای شهروندی برای نشان دادن مخالفت خود با قانون نظارت بر حساب کاربری و فعالیت‌های اینترنتی شهروندان آمریکایی، به سایت رسمی کنگره این کشور نفوذ و دسترسی به آن را مختل کردند.

بیش از 10 هزار سایت کدهای رمز‌گذاری شده‌ای را با آدرس IP  سایت کنگره جایگزین کردند و به این شکل هر کاربری که صفحه کنگره را باز می‌کند به صفحه دیگری که سایت مخالفان قانون جاسوسی از شهروندان است، ارجاع داده می‌شود.

گروه موسوم به "مبارزه برای آینده" بر روی سایت کنگره نوشتند: ما دسترسی به سایت شما را تا زمانیکه به جاسوسی از شهروندان ادامه می‌دهید، قطع می‌کنیم. هر روز بر تعداد سایت‌های مخالف شما افزوده می‌شود و اگر به نظارت‌های غیر‌قانونی علیه شهروندان خاتمه ندهید، تعداد بیشتری از سایت‌ها علیه اقدامات شما متحد می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نمایندگان سنا در جلسه امروز لغو و یا تمدید قانون جاسوسی از شهروندان را بررسی می‌کنند. در صورتی که این طرح لغو شود، کار نهادهای نظارتی مانند آژانس امنیت ملی آمریکا نیز به پایان می‌رسد. این قانون برای لغو شدن به رای مثبت 60 نماینده سنا نیاز دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین