کد خبر: ۲۹۹۹۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

آخرین تحولات بازار میوه/ هلو در بازار چند؟

رئیس اتحادیه میوه و سبزی از ورود هلو به بازار میوه خبر داد و گفت: عرضه هندوانه فراوان شده و قیمت آن نیز مقداری کاهش یافته است.
آفتاب‌‌نیوز : سید حسین مهاجران از ورود میوه‌ هلو به بازار مصرف طی روزهای اخیر خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر قیمت این میوه تابستانه از ۱۶ هزار تومان تا ۲ هزار تومان متغییر است.

وی با بیان اینکه هلوی پیش‌رس و ریز قیمت پایینی دارد، اضافه کرد: انواع باکیفیت و درشت این میوه با قیمتی حدود ۱۶ هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.

مهاجران قیمت زردآلو و گوجه سبز را نیز بین ۴۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: توت فرنگی گلخانه‌ای نیز به قیمت ۸۰۰۰ تومان و توت‌فرنگی سنندج بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان به مشتری عرضه می‌شوند، ضمن اینکه قیمت هرکیلوگرم موز بین ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی، قیمت خیار را بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان عنوان و اضافه کرد: گوجه‌فرنگی در بازار از ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد، قیمت کیوی بین ۳۰۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان و قیمت سیب زمینی بین ۴۰۰ تا ۸۵۰ تومان است.

به گزارش مهر، مهاجران با اشاره به اینکه بهای هر کیلوگرم پیاز بین ۶۵۰ تا ۸۰۰ تومان است، گفت: هم اکنون قیمت طالبی و ملون مرغوب ۳۰۰۰ تومان است، همچنین عرضه هندوانه فراوان شده، قیمت آن نیز مقداری کاهش یافته و در حال حاضر بین ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان است. ‌
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
2
قیمتها تو بازار بالاتر از این حرفاست ، مسئولین عادت دارن همیشه قیمتها رو کمتر اعلام کنن .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین