کد خبر: ۳۰۰۱۵۹
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

تاج: لیگ برتر 18 تیمی نخواهد شد

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: لیگ برتر را 18 تیمی نخواهیم کرد. به گفته مهدی تاج باشگاه مس کرمان با محرومیت مواجه می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی تاج در حاشیه نشست مدیران باشگاه‌های لیگ برتری اظها‌ر کرد: قرار است جلسه‌ای را با صندوق بازنشستگی برگزار کنیم تا هزینه‌های باشگاه‌ها را تامین کنیم. اگر حق پخش تلویزیونی نباشد مشکلات زیادی به وجود می‌آید و تبلیغات محیطی هم با مشکل مواجه می‌شود. موضوع حق پخش تلویزیونی را باید در یک فضای آرام حل کنیم. قول داده‌اند اگر این ماجرا حل شد پولی را که امسال نداده‌اند، سال آینده پرداخت کنند.

تاج در ادامه درباره صحبت‌های عباسی، مدیر‌عامل باشگاه تراکتورسازی درباره دیدار نفت تهران و تراکتورسازی تبریز نیز تصریح کرد: آقای عباسی در این باره صحبت کرده‌اند و فقط بحث داوری در این وسط مطرح است. تراکتوری‌ها به داوری این بازی اعتراض دارند. البته بحثی را هم روی تعویض داور بازی داشتند که چرا یک روز یا دو روز قبل از بازی داور بازی تغییر کرده است؟ آقای اصفهانیان در این باره توضیحات خود را ارائه کردند.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌، وی درباره مشکلات باشگاه مس کرمان هم اظها‌ر کرد: اطلاعاتی را کمیته‌ صیانت ما درباره باشگاه مس کرمان تهیه کرده است و این اطلاعات را به من داده‌اند. ما همه این اطلاعات را در اختیار کمیته‌ اخلاق قرار داده‌ایم. از نظر ما هر چه کمیته‌ اخلاق رای دهد مورد قبول است و عملیاتی شدن تصمیمات کمیته‌ اخلاق را فراهم می‌کنیم.

رییس سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا لیگ را 18 تیمی خواهید کرد، گفت: اصلا چنین موضوعی مطرح نیست و لیگ را 18 تیمی نخواهیم کرد. فکر می‌کنم باشگاه مس کرمان با محرومیت مواجه شود. البته روز گذشته هم استقلال خوزستان به مصاف مس کرمان رفت اگر آن دیدار نیمه تمام به پایان می‌رسید، دستور می دادم که بازی سه بر صفر تمام شود زیرا در آیین‌نامه‌ هم چنین قانونی پیش‌بینی شده است.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: رویه بدی شده است که هو‌اد‌ا‌ران بر سر کوچک‌ترین مساله‌ای اعتراض می‌کنند. آنها فقط گل دوم را دریافت کردند و از این که نتوانستند سهمیه بگیرند، ناراحت شدند و صندلی‌ها را شکستند. فو‌تبا‌ل یک موضوع مهمی است که در آن هیجان وجود دارد و بازی‌ای نیست که مطمئن باشید، حتما در آن پیروز می‌شوید. مس کرمان مطمئن بود که دیدار مقابل استقلال خوزستان را پیروز خواهد شد اما در این بازی شکست خورد. ما باید در فو‌تبا‌ل یاد بگیریم که هر لحظه احتمال باختن وجود دارد. تماشاگران باید یاد بگیرند که صندلی ها را نشکنند. ما گزارش بازی مس کرمان و استقلال خوزستان به کمیته‌ انضباط دادیم. ان‌شا‌ء‌الله کمیته‌ انضباطی در این باره رای صادر خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین