کد خبر: ۳۰۰۲۴۴
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰

بازی‌ای که بازی شرم لقب گرفت/یورش‌ پلیس‌های سوارکار به یک مسابقه فوتبال+تصاویر

پلیس در حال تحقیق درباره درگیری و نزاع پیش آمده در پایان بازی پلی‌آف لیگ برتر اسکاتلند بین دو تیم مادرول و رنجرز است.
آفتاب‌‌نیوز :
پلیس در حال تحقیق  درباره درگیری و نزاع پیش آمده در پایان بازی پلی‌آف لیگ برتر اسکاتلند بین دو تیم مادرول و رنجرز است. ماجرا از زمانی آغاز شد که پس  از سوت پایان بازی مهاجم تیم رنجرز،"لی اروین" مدافع تیم مادلرول،"بیل  مهسنی" را هل داده و وی نیز به تلافی همین حرکت با مشت و لگد به این مهاجم حمله  می کند وهمین باعث شروع درگیری  بین این دو و بقیه بازیکنان می شود که  داور بازی  همانطور که انتظار میرفت این دو بازیکن را با کارت قرمز جریمه کرد. 

تیم مادرول در مجموع توانست با نتیجه 6-1 در لیگ برتر اسکاتلند بماند و رنجرز را  به دسته پایین تر بفرستد همین نتیجه  باعث شد که پس از سوت پایان بازی طرفداران تیم مادرول به داخل زمین ریخته  به شادی در مقابل طرفداران تیم رنجرز  بپردازند ودر حالی که پلیس و نیرو های امنیتی با همه توان حتی استفاده از اسب در حال تلاش برای تخلیه استادیوم بودند کاپیتان تیم رنجرز توسط یکی از هوادارن تیم مادرول مرود حمله قرار گرفت.

لی اروین پس از پایان درگیری ها در مصاحبه ای  عنوان کرد که پس از پایان بازی من به سمت مهسنی رفتم تا به دست بدهم. اما او با فحاشی  جواب من را داد. بخاطر همین من کنترل خودم را از دست دادم و او را هل دادم .

به گزارش تابناک؛ مدیر تیم مادرول، لن برنکلف اظهار داشت که ما 180 دقیقه بازی کردیم و دوتیم  هرچه در توان داشتند گذاشتند نه ما و نه فوتبال اسکاتلند به این گونه حرکات و در گیری ها نیاز نداریم ما نیازی نداریم که یک یا دونفر چنین ننگی را  برای ما و فوتبال به وجود بیاورند.  


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین