کد خبر: ۳۰۰۲۷۱
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰

گل‌محمدی: بهترین تیم فصل بودیم/ دلیلی ندارد از ذوب‌آهن بروم

سرمربی ذوب آهن با اشاره به قهرمانی تیمش در جام حذفی و قرارگرفتن در رتبه چهارم لیگ برتر گفت: با توجه به این عناوین فوتبال زیبایی را هم به نمایش گذاشتیم که فکر می‌کنم این فصل برای ما فوق العاده بود.
آفتاب‌‌نیوز :
یحیی گل محمدی با تبریک قهرمانی تیمش در جام حذفی به هواداران ذوب آهن گفت: تیم خوبی را ساختیم و توانستیم قهرمان جام حذفی شویم. تمام جوانانی که در این بازی حاضر شدند لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند. این قهرمانی از آن هواداران است.

گل محمدی تاکید کرد: در ابتدای فصل روزهای سختی را گذراندیم اما با اراده آهنین فصل خوبی را به پایان رساندیم و توانستیم ضمن کسب قهرمانی و ایستادن در بالای جدول فوتبال زیبایی را هم به نمایش بگذاریم. به عوامل باشگاه و کادر فنی و بازیکنانم تبریک می‌گویم. همچنین از هواداران تشکر می کنم که امروز حمایت بسیار خوبی از ما کردند و پرسپولیسی‌ها هم در میان آنها بودند.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: در نیمه اول بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتیم اما در نیمه دوم بازی ما بهتر بود و توانستیم با زدن 3 گل جام قهرمانی را به دست بیاوریم.

سرمربی جوان ذوب آهن درباره عملکرد تیمش در این فصل گفت: علیرغم احترام زیاد به تیم‌های بزرگی مانند تراکتورسازی، سپاهان و نفت بهترین تیم فصل بودیم و با قهرمانی در جام حذفی و نمایش فوتبال زیبا این را به تماشاگران ثابت کردیم. از هفته دهم روند روبه رشدمان را آغاز کردیم هرچند که کار سختی بود اما با عنایت خداوند و همت بازیکنان و حمایت مدیرعامل باشگاه سعید آذری توانستیم فصل خوبی را سپری کنیم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: این قهرمانی از آن هواداران ذوب آهن است این فصل سخت را به خوبی به پایان رساندیم و دلیلی ندارد که بخواهم باشگاهم را در فصل آینده عوض کنم، چرا که از تغییرات زیاد خوشم نمی‌آید. اگر شرایط خوبی برای فصل آینده فراهم شود ترجیح می‌دهم که در ذوب آهن باقی بمانم اما هنوز هیچ چیزی صددرصدی نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین