کد خبر: ۳۰۰۲۷۲
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱

منصوریان: الان به استقلال فکر نمی‌کنم

سرمربی نفت تهران می‌گوید بازیکنان تیمش خود را به جام‌های جهانی 2018 و 2022 تحمیل کرده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
علی منصوریان بعد از شکست برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: بازی خوب و باکیفیتی را شاهد بودیم. ما با 9 بازی متفاوت که در آسیا انجام دادیم به این مسابقه آمدیم. من به فوتبال ایران تبریک می‌گویم. نفت تمام آیتم‌ها را تا آخرین لحظات اجرا کرد. البته به ذوب آهنی‌ها هم تبریک می‌گویم که به مقام قهرمانی رسیدند.

او ادامه داد: بازیکنان ما در سه جام مدعی کسب عنوان قهرمانی بودند. ان‌شاءالله این جوانان بتوانند حق‌شان را در جام باشگاه‌های آسیا بگیرند. ما زمانی که تیم را تحویل گرفتیم 7 بازیکن را از دست دادیم و هیچ کس فکر نمی‌کرد که مدعی کسب عنوان قهرمانی باشیم. خدا را شکر که این جوانان خودشان را به لیگ تحمیل کردند. بازیکنان من خودشان را به فوتبال 2018 و 2022 تحمیل کردند.

منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا گزینه سرمربی‌گری استقلال است گفت: الان تمرکز بر روی نفت است و زمانش نیست که درباره این مسئله صحبت کنم.

سرمربی نفت تهران همچنین بعد از بازی در گفت‌وگویی اظهار کرد: به فوتبال ایران به واسطه این بازی باید تبریک گفت، روزهایی بود که بیشتر از 5 نفر به تماشای بازی نفت نمی‌آمدند اما امروز تماشاگرانی در ورزشگاه حاضر شدند که دست تک تک آنها را می بوسم. از تماشاگران استقلال که در این بازی و جام باشگاه های آسیا ما را تنها نگذاشتند تشکر می‌کنم.

سرمربی نفت اظهار کرد: این بازی کلکسیون بازیکنان آینده‌دار فوتبال ایران بود و در ادامه می‌توانند برای فوتبال ما نقش‌آفرینی کنند. در سه جام مختلف مدعی بودیم که این به واسطه مدیریت خوب و حرفه‌ای باشگاه بود. به کادر فنی، مجموعه پزشکی و تمام عوامل باشگاه و تمام هواداران‌مان تبریک می‌گویم. البته مسئولان می‌توانستند زمان خوبی را برای برگزاری این بازی درنظر بگیرند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: نیم فصل خوبی را شروع کردیم اما نتوانستیم خوب به پایان برسانیم چشم امید ما به جام باشگاه‌های آسیاست و امیدواریم که در آنجا بتوانیم برای فوتبال ایران افتخارآفرینی کنیم.

منصوریان درباره سرمربیگری در استقلال تاکید کرد: در حال حاضر فقط به این فکر می‌کنم که به رختکن بروم و به بازیکنانم به خاطر تلاششان در این بازی و در لیگ تبریک بگویم. مدیران باشگاه در تاریخ 7 خرداد 93 به من اطمینان کردند و تیمی را که 7 بازیکن ستاره آن جدا شده بودند به من تحویل دادند و من هم توانستم علی رغم اینکه کمتر کسی فکر می‌کرد در چند جام مدعی باشیم تیم خوبی را بسازم. اگر من باشم یا نباشم به سرعت تمرینات باشگاه را برای فصل آینده آغاز خواهیم کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین