کد خبر: ۳۰۰۳۰۵
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۴

نامه جنجالی لیگ یک و مناظره تلفنی دو مدیرعامل در برنامه نود

تبانی در لیگ دسته اول یکی از موضوعاتی بود که عادل فردوسی‌پور در برنامه اش آن را بررسی کرد.
آفتاب‌‌نیوز : عادل فردوسی پور در برنامه این هفته نود با امیر رضا سیف الدینی مدیرعامل باشگاه مس كرمان و صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی قائم شهر تماس گرفت تا درباره نامه ای كه باشگاه مس كرمان آن را رسانه ای كرده بود صحبت كنند. باشگاه مس كرمان با استناد به این نامه پولی واریز كرده بود كه مشخص شده بود فدراسیون هیچ توصیه ای برای پرداخت این پول نداشته است.

برای دقایقی بهروان یكی از مسئولان سازمان لیگ هم روی خط آمد و درباره این موضوع گفت: «ما نگفته ایم پول بدهید. ما در این نامه به باشگاه ها نوشته ایم اگر تمایل دارید، برای چاپ كتاب همكاری كنید. این همكاری ممكن است از طریق ارائه اطلاعات باشد. ما كی گفتیم پول بدهید؟ بعضی باشگاه‌ها مثل مس رفسنجان گفتند كه یك میلیون تومان از ما گرفتند. ما كجا گفتیم پول بدهند؟ من نمی توانم حقیقت را پنهان كنم. ما به باشگاه مس رفسنجان اعلام كردیم و موضوع منتفی شد. هر كسی به ما مراجعه می‌كرد ما گفتیم كه این ماجرا كلاهبرداری است.»

صادق درودگر مدیرعامل نساجی درباره این نامه گفت: «در سال 91 این نامه رفته و نامه سال 93 امضا ندارد. یعنی خود ساخته است. جعلی است.» عادل هم گفت: «الان به من اطلاع دادند كه این نامه به مس سرچشمه هم رفته و از آن‌ها پول گرفته‌اند.»

درودگر یك سوال مشخص از سیف الدینی مدیرعامل مس كرمان پرسید و گفت: «شما چطوری به نامه ای كه امضا ندارد پول داده اید؟» كه امیر رضا سیف الدینی گفت: «ما مصوبه هیات مدیره داریم كه در بخش های فرهنگی بدون سند و مدرك كمك كنیم.»

به گزارش خبرآنلاین، در پایان هم خود عادل فردوسی پور با بیان این جمله كه پیچیدگی های این ماجرا خیلی زیاد است به طور ضمنی گفت كه خودش هم متوجه نشده در این ماجرا حق با كیست!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین