کد خبر: ۳۰۰۳۱۰
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲

6 کشته در حادثه رانندگی جاده گچساران

فرمانده پلیس راه کهگیلویه وبویراحمد انحراف به چپ خودرو 206 را علت تصادف شب گذشته جاده گچساران - بهبهان اعلام کرد و گفت: در این حادثه چهار سرنشین خودرو 206 از جمله دو مرد و دو زن در دم جان باختند.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ منوچهر سیاهپور در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه در منطقه خیرآباد بین یک دستگاه خودرو سواری 206با تریلر رخ داد.
 
وی بابیان اینکه تجاوز و انحراف به چپ با 33 درصد بیشترین دلیل وقوع حوادث رانندگی در این استان در دو ماه ابتدای سال جاری بوده است،افزود:تخطی از سرعت مطمئنه و توجه ناکافی به جلو هر کدام با 30 درصد نیز به ترتیب جزو دومین و سومین دلایل بروز سوانح رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد در این مدت است.
 
سرهنگ سیاهپور با اشاره به کشته شدن 28 نفر در تصادفات سال جاری، بیان کرد: بیشترین تخلفات رانندگی در دو ماه امسال در کهگیلویه و بویراحمد شامل سرعت ، سبقت غیرمجاز و تجاوز به چپ بوده است.
 
سیاهپور اظهار کرد: پارسال 255 فقره تصادف رانندگی و حادثه ترافیکی در معابر برون شهری کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاد که در این تعداد سانحه رانندگی 154 نفر کشته شدند.
 
سیاهپور بدون اشاره به آمار، ابراز داشت: سال 93 بیشترین حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد بین ساعت 16 عصر تا 20 شب به وقوع پیوست.
 
وی افزود: بیشترین خودروهای مقصر در بروز سوانح رانندگی در سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد با 80 درصد مربوط به سواری ها است و وانت ها و موتورسیکلت ها نیز در رده های بعدی قرار دارند.
 
سیاهپور گفت: جاده ارتباطی یاسوج - اصفهان با 36 فوتی ناشی از تصادف رانندگی پر خطرترین جاده کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته بوده است.
 
سیاهپور اظهار کرد: تعداد فوتی های حوادث رانندگی سال 93 در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سال 92 افزایش 23 درصدی را داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین