کد خبر: ۳۰۰۳۴۱
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

با وساطت سلطانی فر پرونده تخلف "هتل اسپیانس 2" و استیضاح قالیباف بسته شد

ابوالفضل قناعتی با اشاره به پرونده پروژه هتل اسپیناس 2 گفت: با اینکه از توضیحات شهردار تهران قانع نشدم اما شب گذشته سلطانی‌فر، معاون رییس جمهور با بنده تماس گرفت و حدود نیم ساعت درخصوص اهمیت ساخت هتل و مشکلات توریسم با من صحبت کرد.
آفتاب‌‌نیوز : وی با بیان اینکه رییس سازمان میراث فرهنگی کشور درخصوص عقب‌ماندن از برنامه ساخت هتل‌های پیشرفته سخن به میان آورد، گفت: براساس اظهارات سلطانی‌فر، مالک هتل اسپیناس بدون وام دولتی، تاکنون 400 میلیارد تومان هزینه کرده است.

عضو هیات رییسه شورای شهر با بیان اینکه در جلسه طرح سوال از قالیباف، 19 نفر از اعضای شورای شهر در راستای اهمیت به بحث هتلداری سوالاتی مطرح و درخواست داشتند که از طرح سوال از شهردار بگذرم، لذا به احترام اعضای شورای شهر، سرمایه‌گذاران و معاون رییس جمهور، طرح استیضاح شهردار را پس می‌گیرم.

به گزارش ایسنا، قناعتی افزود: قالیباف در شورای شهر اعلام کرد که اگر متوجه تخلف شهردار منطقه شوم با آن برخورد خواهم کرد، قالیباف اعلام داشته که تخلف هتل حدود 300 متر است اما شب گذشته اعضای کمیته‌ای که در راستای شناسایی تخلفات هتل تشکیل شده، اعلام کردند که این هتل 4770 متر تخلف خارج از تراکم دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین