کد خبر: ۳۰۰۴۰۰
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱

آخرین تلاش های اسرائیل برای جلوگیری از توافق هسته ای: مشاور نتانیاهو به لندن و پاریس می رود

به نوشته روزنامه اسرائیلی معاریف، هیات اسرائیلی تلاش می کند از طریق دیدار و گفتگو با وزیران خارجه فرانسه و انگلیس، تغییراتی را در متن توافق احتمالی هسته ای ایران و 1+5 اعمال شود. آخرین تلاش های اسرائیل برای جلوگیری از توافق هسته ای: مشاور نتانیاهو به لندن و پاریس می رود.
آفتاب‌‌نیوز : اسرائیل برای جلوگیری از دست یابی به توافق هسته ای میان ایران و گروه 1+5 تلاش می کند.

به گزارش عصرایران به نقل از روزنامه اسرائیلی معاریف، هیات بلندپایه ای به ریاست مشاور امنیت ملی نخست وزیر اسرائیل از روز دوشنبه به پاریس و لندن می رود تا در دیدار با وزیران خارجه این کشور آخرین تلاش ها را برای به شکست کشاندن توافق هسته ای انجام بدهد؛ توافقی که انتظار می رود تا پایان ماه جاری میلادی به دست آید.

ایران و گروه 1+5 هم اکنون در حال مذاکره برای دست یابی به توافق نهایی بر سر برنامه هسته ای تهران هستند. روز 10 تیرماه آخرین مهلت برای مذاکرات است.

به نوشته روزنامه اسرائیلی معاریف، هیات اسرائیلی تلاش می کند از طریق دیدار  و گفتگو با وزیران خارجه فرانسه و انگلیس، تغییراتی را در متن توافق احتمالی هسته ای ایران و 1+5 اعمال شود.

هیات اسرائیلی همچنین با مقامات امنیتی و اطلاعاتی  فرانسه و انگلیس نیز دیدار خواهد کرد.

هیات اسرائیلی از مقامات انگلیس و فرانسه خواهد خواست بخش هایی از متن توافق را که اسرائیل در انها خطر بزرگی برای خود می بیند تغییراتی ایجاد شود به ویژه بندهای مربوط به برداشتن تحریم ها از ایران و ابزارهای نظارت بر تاسیسات هسته ای ایران .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین