کد خبر: ۳۰۰۴۷۲
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد

آتش‌سوزی جنگلهای بویراحمد مهار شد

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد از وقوع دو فقره آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع شهرستان‌های دنا و بویراحمد خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد از وقوع دو فقره آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع شهرستان‌های دنا و بویراحمد خبر داد.

سرهنگ محمدرحیم برزمند در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد، افزود: یک فقره آتش‌سوزی روز گذشته(دوشنبه) در جنگل‌ها و مراتع منطقه روستای مختار شهرستان بویراحمد رخ داد.

وی بیان کرد: ۶۰۰۰ متر مربع از عرصه‌های منابع طبیعی شهرستان دنا بر اثر این آتش‌سوزی طعمه حریق شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نیروهای مردمی و منابع طبیعی از همان لحظات آغاز آتش سوزی به محل اعزام و برای مهار به موقع آتش تلاش کردند که آتش به موقع مهار و خاموش شد.

سرهنگ برزمند تصریح کرد: همچنین یک فقره آتش سوزی امروز در بخش کبگیان شهرستان بویراحمد اتفاق افتاد که ۶۰۰۰مترمربع از عرصه های جنگلی و مرتعی منطقه طعمه حریق شد.

وی در رابطه با علت آتش سوزی ادامه داد: علت آتش سوزی ها هنوز مشخص نیست و در حال بررسی است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۸ هکتار و ۲۱۷ مترمربع از عرصه های جنگلی و مرتعی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی هفت فقره آتش سوزی طعمه حریق شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین