کد خبر: ۳۰۰۴۷۸
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶

امیرعبداللهیان: سیاست ایران گسترش رابطه با کشورهای اسلامی است

وی ابراز امیدواری کرد عربستان به حملات نظامی خود علیه مردم و زیر ساخت های اقتصادی یمن پایان دهد.
آفتاب‌‌نیوز : معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه گفت: سیاست ثابت جمهوری اسلامی ایران گسترش رابطه با تمامی کشورها به خصوص کشورهای اسلامی و منطقه می باشد .

به گزارش ایرنا از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، حسین امیرعبداللهیان در دیدار گروهی از شخصیتهای سیاسی و رسانه ای اردنی که به تهران سفر کرده اند این مطلب را بیان کرد .

وی ابراز امیدواری کرد در اسرع وقت رابطه خوب ایران و اردن در کلیه زمینه ها گسترش یابد .

معاون وزیر امور خارجه ضمن انتقاد از طرفهایی که با دخالت ها و نظامی کردن، منطقه را به خشونت کشیده اند حمله نظامی علیه مردم مظلوم یمن و از بین بردن زیر ساخت های اقتصادی این کشور و کشتن هزاران نفر از مردم بی گناه این کشور را محکوم کرد.

امیرعبداللهیان ادامه داد: حمله نظامی عربستان به یمن در شان یک کشور اسلامی نبود.

وی ابراز امیدواری کرد عربستان به حملات نظامی خود علیه مردم و زیر ساخت های اقتصادی یمن پایان دهد .

معاون وزیر خارجه با اشاره به دغدغه مشترک ملت های منطقه در حمایت از فلسطین بر استمرار حمایت جمهوری اسلامی ایران از فلسطین و محور مقاومت تاکید کرد .

در این دیدار شخصیت های اردنی ضمن تمجید از سیاست های منطقه ای جمهوری اسلامی ایران در حمایت از محور مقاومت و نزدیکی مردم کشورهای منطقه و مبارزه با توطئه دشمنان مردم منطقه جهت ایجاد اختلاف و درگیری اظهار داشتند : این سفر با هدف ضرورت تقویت روابط مردمی به خصوص بین نخبگان دو کشور صورت گرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین