کد خبر: ۳۰۰۶۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵

تمرین چهارشنبه تیم ملی نورانی شد!

ملی پوشان تیم ملی فوتبال ایران امروز و در ادامه کمپ نهایی خود پیش از دیدار مقابل ازبکستان 100 دقیقه تمرین کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
 تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 18 در مجموعه پاس قوامین آغاز شد تا بازیکنان تیم ملی در ادامه کمپ نهایی خود 100 دقیقه به تمرین پرفشار بپردازند.

ابتدا بازیکنان به مدت چند دقیقه با انجام تمرینات متنوع خود را گرم کردند. پس از آن حرکات سرعتی کوتاه و بلند انجام دادند تا شرایط خود را برای آغاز تمرین فراهم کنند. پس از آن ملی‌پوشان در زمینی که 4 دروازه کوچک در آن قرار داشت به انجام فوتبال پرداختند. فوتبالی که شامل ضربات تک ضرب و دو ضرب بود و ملی‌پوشان که به دو تیم تقسیم شده بودند باید با درنظر گرفتن سرعت لازم توپ را در درون دروازه قرار می‌دادند.

پس از آن بازیکنان تیم ملی به منظور انجام استراحت اولیه به کنار زمین آمدند. در این لحظه علیرضا منصوریان و علی کفاشیان به تمرین ملی پوشان اضافه شدند همین موضوع سبب شد تا لحظاتی چند تمرین متوقف شود و بازیکنان و کادرفنی با علیرضا منصوریان و کفاشیان به سلام و احوال‌پرسی بپردازند.

پس از آن که ملی پوشان با خوردن آب گلویی تازه کردند به سه تیم سبز و قرمز و بنفش تقسیم شدند. تمرین به گونه‌ای بود که در هر لحظه از بازی یک تیم نقش مهاجم و تیم دیگر نقش مدافع را بازی می‌کرد. این در حالی بود که برای هرتیم دو مهاجم کاذب وجود داشت که در لحظه حمله در اختیار تیم حمله کننده قرار می‌گرفتند. تیم مهاجم باید توپ را با گردش مناسب از طول به عرض و بردن به کناره به روی دروازه ارسال می کرد تا مهاجمان به گلزنی بپردازند. برای یکی از تیم ها احسان حاج صفی و مهدی طارمی و برای تیم دیگر قوچان نژاد و مهدی شریفی نقش مهاجم را ایفا می‌کردند.

در این بین سروش رفیعی نیز که هنوز وضعیت خدمتش در هاله ای از ابهام قرار دارد با لباس سبز رنگ در اختیار همه تیم ها قرار داشت. پس از آن ساعت 19 تمرین تیم ملی به مدت چند دقیقه تعطیل شد تا بازیکنان مجددا گلویی تازه کنند و بعد از آن به تمرین دیگر طراحی شده توسط کادر فنی بپردازند. این تمرین با کوچک شدن زمین و تبدیل تیم‌ها از سه به دو همراه بود. دو گروه قرمز و سفید مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در حالی که سروش رفیعی با کاور سبزرنگ در اختیار دو تیم قرار داشت به فوتبال پرداختند.

دن گاسپار امشب به دلیل فوت پدر همسرش اردوی تیم ملی را ترک می‌کند تا بدین ترتیب و تا زمان بازگشت او مهدی حیدری مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی جوانان با دروازه‌بان‌های تیم ملی تمرین کند.

ساعت 19:20 شرایط آب و هوایی به شدت دچار تغییر شد. وزش باد بسیار شدید که با گرد و خاک بسیار زیادی همراه بود موجب شد تا نورافکن‌های ورزشگاه‌ را روشن کنند چرا که شرایط مساعدی از نظر نور با ایجاد گرد و خاک فراهم نبود. این در حالی بود که در صحنه‌ای نیز مهدی طارمی که خاک به درون چشمش رفته بود به کنار زمین آمد تا مورد مداوا قرار گیرد. دروازه‌بان‌های تیم ملی به صورت چرخشی در درون دروازه قرار می‌گرفتند و دروازه بان سوم پشت یکی از دروازه‌ها با مهدی حیدری به تمرین می‌پرداخت.

دکتر دیگو در برخی صحنه‌ها که توپ به کناره زمین رفته بود نقش توپ جمع کن را ایفا می‌کرد و توپ را به مارکار آقاجانیان می‌رساند تا ملی پوشان بازی خود را دنبال کنند.

به گزارش ایسنا، حدود 40 تماشاگر از نزدیک نظاره‌گر تمرین امروز تیم ملی بودند. تمرین امروز ملی‌پوشان راس ساعت 19:30 به پایان رسید. پس از آن ملی پوشان به مرکز زمین آمدند و زیر نظر دکتر دیگو به سردکردن پرداختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین