کد خبر: ۳۰۰۶۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹

سردار نقدی: مراسم سالگرد ارتحال امام جای اهانت و شعارهای تضعیف‌کننده نیست

سردار نقدی با بیان اینکه همه باید هوشیار باشیم افزود: شعارهای این روزها که سالگرد ارتحال امام بزرگوار ماست فقط و فقط باید شعارهای وحدت بخش باشد و از هرگونه شعار تفرقه انگیز جدا پرهیز شود.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار سرتیپ محمد رضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین دقایقی پیش در بازدید از قرارگاه اجرایی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی گفت: دشمن که نتوانسته در هیچ عرصه ای علیه ملت ایران پیشروی کند و همه ی توطئه هایش با شکست مواجه شده تنهای تنها به تفرقه چشم دوخته است. 

وی با بیان اینکه همه باید هوشیار باشیم افزود: شعارهای این روزها که سالگرد ارتحال امام بزرگوار ماست فقط و فقط باید شعارهای وحدت بخش باشد و از هرگونه شعار تفرقه انگیز جدا پرهیز شود.


به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار نقدی در ادامه اظهار کرد: مراسمی که با نام و یاد امام خمینی (ره) برگزار می شود باید مظهر وحدت و یک پارچگی باشد. جای اعلام مواضع جناحی و حزبی نیست این مراسم جای نشان دادن صمیمیت ها است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در خاتمه عنوان کرد: ابزار وفاداری به انقلاب و ولایت و ابزار نفرت نسبت به استکبار و امریکای جنایتکار تنها شعارهای ملت است که در همه‌ی نماز‌های جمعه و راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس شعار‌های شناخته شده است و زنجیر وحدت ملت است از این جز شعارها باید همه جدا پرهیز کنند و احترام شخصیت‌ها و شرکت‌کنندگان در مراسم را از هر طیف و جناح همه باید حفظ کنند اهانت و شعارهای تضعیف‌کننده علیه هر جناح و شخصیت در چنین مراسمی خاص دشمن است و فقط امریکا و آل سعود سود می برند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
3
3
درود بر سرداران راستين امام زمان و هميشه سربلند ايران اسلامي كه همواره در راه اسلام و ميهن عزيزمان جانفشاني مي كنند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین