کد خبر: ۳۰۱۹۹۸
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

روحانی: حضور و فداکاری شهیدان منجر به حفظ کشور شد

رییس جمهوری عصر چهارشنبه در دیداری سرزده در منزل شهیدان مرتضی، مصطفی و مجتبی مشایخی حاضر شد و ضمن گفت وگوی صمیمانه با خانواده این شهیدان، از ایثارگری‌ها و جانفشانی های آنان تجلیل و قدردانی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار که در فضایی صمیمی و معنوی برگزار شد، شهدا و خانواده آنان را مایه برکت و افتخار کشور توصیف کرد و خطاب به خانواده این شهیدان گفت که خداوند ان شاءالله اجر و توفیق فراوان به شما در دنیا و آخرت عنایت کند.

به گزارش ایسنا، رییس جمهوری با تاکید بر اینکه شهیدان و خانواده های آنان در طول هشت سال دفاع مقدس هیچ گاه حضرت امام(ره) را تنها نگذاشتند، اظهارداشت: خانواده شهدا با تربیت و تشویق فرزندان خود برای جهاد و شهادت در راه خدا، وظیفه بسیار بزرگی را انجام دادند و همین حضور و فداکاری شهیدان منجر به به حفظ کشور شد.

خانواده شهیدان مشایخی نیز با ذکر خاطراتی از چگونگی شهادت این شهیدان بزرگوار از دکتر روحانی به خاطر حضور در منزل شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطر آنان قدردانی کردند.

در این دیدار که حسین فریدون دستیار ارشد رییس جمهوری و حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری در امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید حضور داشتند، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی دکتر روحانی به خانواده این شهیدان تقدیم شد.

شهید مرتضی مشایخی در سن ۱۷ سالگی و در عملیات والفجر مقدماتی به فیض شهادات نایل آمد و شهید مصطفی مشایخی نیز در عملیات والفجر یک در سن ۲۱ سالگی به فیض شهادت رسید.

همچنین شهید مجتبی مشایخی که سال های طولانی اثرات ناشی از حمله شیمیایی را تحمل می کرد، در سال ۱۳۸۷ به خیل عظیم شهدا پیوست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین