کد خبر: ۳۰۳۰۱۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

تصاویر/ چهره‌های حاضر در تشییع شهدا

مسئولان لشکری و کشوری، چهره های هنری و اهالی ورزش در کنار مردم شهیدپرور ایران، 270 اسطوره صبر و استقامت را تا به بهشت بدرقه کردند.
آفتاب‌‌نیوز : مردم شهیدپرور ایران اسلامی بار دیگر به صحنه آمدند و این بار 175 شهید غواص دست بسته و 100 شهید گمنام را به بهشت تشییع کردند.

پیر و جوان، مرد و زن، در هر لباس و کسوتی که بودند به بهارستان آمدند تا کمی آن ها را از غربت سی ساله گذشته شان در بیاورند. در کنار این سیل خروشان ملت، چهره هایی به چشم می خوردند که کمی سرشناس تر بودند که چهره های آنان را در ادامه مشاهده می کنید:


محسن رضایی، دبیر تشخیص مصلحت نظام


محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق


محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت


محمود کریمی، مداح


سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین















































بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
15
117
این آقای کریمی چکاره مملکته گویا احمدی نژاد را دید جوگیر شده ضمنأ شما مدیران رسانه از پخش عکس احمدی نژاد ها پرهیز کنید مگر نه اینکه دولتش چه به سر این کشور و ملت آورده
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
7
79
به به ،مسه اینکه هر کی تو مملکت بیشتر ... بالا تر میره . محمود و دارو دستش باز اون بالا ها واستادن.انگار نه انگار که رحیمی و بقایی ،بابک زنجانی الان تو زندانن. نکنید اینکارا رو ، مردم بی اعتماد میشن نسبت به این نظام. باز از کجا میخان اختلاس کننن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
0
0
محمود احمدی نژاد بخاطر بی حرمتی به رهبر معظم انقلاب در ماجرای معاون اولی مشایی و یازده روز خانه نشینی و ....................... دیگر جایگاهی در نظام مقدس اسلامی نداشته و نخواهد داشت. رهروان راه شهداء
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین