کد خبر: ۳۰۳۸۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸

ستاره این روزهای تیم ملی همانی است که برایش کواچ را می‌کوبیدند

دریافت کننده تیم ملی والیبال، سال قبل به تیم ملی آمد،در حالی که خیلی ها برای انتخابش به کواچ خرده گرفتند.
آفتاب‌‌نیوز :
او اما در بازي هاي ليگ جهاني ٢٠١٤ مقابل ايتاليا اولين بازي را براي تيم ملي تجربه كرد و نمايش خوبي هم داشت، هر چند ايران باخت اما بوبان از بازيكن جديدي رونمايي كرد، مثل ولاسكو.

كواچ كه اعتقاد زيادي به ميلاد عبادي پور پيدا كرده بود حتي در بازي با برزيل هم او را از همان اول به زمين فرستاد، جوان كم تجربه اروميه اي اما كم نياورد و با اسپك ها و سرويس هايش امتياز مي گرفت. او همان اولين سال تجربه اش در تيم ملي با تجربه ليگ جهاني، قهرماني جهان و بازي هاي آسيايي آبديده شد، تا حدي كه يكي از دريافت كننده هاي فيكس محسوب مي شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  او امسال با اندوخته تجربيات سال قبل، خيلي پخته تر كار كرد. اوج كار او امسال در بازي هاي ليگ جهاني مقابل روسيه بود، هم دريافت مي كرد، هم اسپك مي زد و هم پوىن سرويس مستقيم می گرفت. دريافت كننده ٢٢ ساله تيم ملي كه تا قبل آمدن محمد جواد معنوي نژاد كوچك ترين ملي پوش بود جمعه شب در بازي اول هفته ششم ليگ جهاني با پوىن سرويس امتياز ٢٥ را براي ايران ثبت كرد تا اولين پيروزي بازي هاي خانگي 

به دست بيايد. او بعداز پيروزي ايران در اولين بازي هفته ششم ليگ جهاني حالا صدرنشين جدول بهترين اسپوكر با ٥٤/٧٦ درصد موفقيت است. كواچ با اعتماد به ميلاد نشان داد او هم مثل ولاسكو بازيكنان مستعد را مي شناسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
6
1
اتفاقا بد بازی کرد. منکه سواد والیبال ندارم چند صحنه مخصوصا در ست اول بود که همین بزرگوار خراب کرد.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
خداییش اصلا والیبال دیدی؟!!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین