کد خبر: ۳۰۳۸۵۲
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷

هشدار روزنامه جمهوری اسلامی درباره سناریوی انتخاباتی

بروز برخی حواشی در مراسم تشییع شهدای غواص، اظهارات توهین‌آمیز یک مداح مشهور درباره رئیس‌جمهور و برخی شخصیت‌های مطرح کشور و برخی حملات دیگر علیه دولت و بزرگان نظام، موجب شده است تا برخی، این اتفاقات را یک سناریوی انتخاباتی بدانند.
آفتاب‌‌نیوز :
روزنامه جمهوری اسلامی در این رابطه می‌نویسد: ورود مجدد مداحان به صحنه سیاست و تلاش برای کوبیدن بزرگان انقلاب و رئیس‌جمهور همزمان با مطرح ساختن افراد خارج از صحنه که این روزها به بهانه‌های مختلف از جمله تشییع شهدا و محافل مذهبی ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد، یک برنامه حساب‌شده است که به انتخابات مجلس در اسفندماه مربوط است.

به گزارش ایسنا، عناصر افراطی که با حضور دولت اعتدال در صحنه و استقبال مردم از اقدامات این دولت برای پایان دادن به تحریم‌ها، آینده خود را دچار ابهام می‌بینند، با دامن زدن به این قبیل مطالب درصدد جلب توجه مردم و کسب آراء آنها در انتخابات هستند.

حملات تندی که بلافاصله از قم علیه بزرگان انقلاب و بیت امام صورت گرفت نیز برنامه‌ریزی شده بودن این جریان‌سازی را تأیید می‌کند و بر ضرورت رعایت موازین توسط مجموعه بیت امام و پرهیز از بهانه دادن به دست مخالفان را مورد تأکید قرار می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین