کد خبر: ۳۰۳۸۶۱
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

توصیه ماتا به دخیا: به رئال نرو

هافبک اسپانیایی شیاطین سرخ به سنگربان تیمش توصیه کرد که قرارداد خود را تمدید کند و به فکر جدایی از این تیم نباشد.
آفتاب‌‌نیوز :
 داوید دخیا، سنگربان منچستر یونایتد فصل بسیار خوبی را با این تیم پشت سر گذاشت. او با عملکرد خیره کننده‌ای که در شیاطین سرخ داشت توجه باشگاه بزرگ رئال مادرید را به خود جلب کرده و به احتمال خیلی زیاد به کشورش اسپانیا برگردد.

به گزارش ایسنا،قرارداد دخیا با منچستریونایتد تابستان سال 2016 به پایان می رسد و این در حالی است که هنوز قرارداد او تمدید نشده است و سران یونایتد نیز برای جلوگیری از پیوستن دخیا به صورت مجانی به رئال مادرید، به احتمال خیلی زیاد او را در تابستان به کهکشانی‌ها بفروشند تا با پولش بتوانند جایگزین شایسته‌ای برای این سنگربان اسپانیایی پیدا کنند.

خوان ماتا که از نزدیک‌ترین دوستان دخیا به شمار می‌آید به او توصیه کرد که منچستریونایتد را ترک نکند و قراردادش را با این تیم تمدید کند.

او گفت: بسیاری درباره آینده دخیا از من سوال می‌پرسند، چرا که من دوست صمیمی او هستم. همواره گفته‌ام که دوست دارم او در جایی بازی کنند که خوشحال باشد. طبیعی است که دوست دارم او در منچستریونایتد باقی بماند. به دخیا توصیه می‌کنم که قراردادش را تمدید کند و به تیم دیگری نرود.

ماتا در ادامه سخنان خود به ستایش از دخیا پرداخت و گفت: دخیا یکی از بهترین دروازه‌بان‌های حال حاضر فوتبال جهان است. او عملکرد بسیار خوبی با منچستر یونایتد در فصلی که گذشت داشت و بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشت. بسیار خوشحال می شوم اگر او در یونایتد باقی بماند.

هر چند خوان ماتا دوست دارد که دخیا در شیاطین سرخ باقی بماند، اما روزنامه "دیلی میرر" انگلیس اعلام کرد که این دروازه‌بان اسپانیایی به هم تیمی‌های خود اعلام کرده است که می خواهد در تابستان از این تیم جدا شود و فوتبال اسپانیا برگردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین