کد خبر: ۳۰۴۰۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹

برملا شدن راز و رمز خودروهای اپل/تصاویر

خودروهای مرموز با دوربین و ماهواره که در ایالات متحده باعث نگرانی مردم شده بودند، سرانجام با اعلام رسمی شرکت اپل از حالت مرموز و معما گونه خود خارج شده و توجیه علمی پیدا کردند.
آفتاب‌‌نیوز : سرانجام شرکت اپل اعلام کرده است که خودروهایی که با علامت این شرکت در سطح خیابان‌ها در ایالات متحده مشاهده شده‌اند برای جمع آوری داده از مسیرها، جاده‌ها و ساختمان‌ها بوده است.



گفتنی است، شرکت اپل اعلام کرده است سعی دارد یک نرم افزار کار بردی مانند google map تولید کند که حتی این نرم افزار را شکست داده و به رقیب جدی آن تبدیل شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، در عین حال برخی مقامات اپل که خواسته‌اند نامشان فاش نشود و همینطور برخی شنیده‌ها حاکی از این است که شرکت اپل بصورت مخفیانه در حال ساخت یک خودروی الکترونیکی فوق هوشمند به نام تicar است.



ایده icar توسط رئیس اسبق شرکت اپل، استیو جابز در سال 2010 مطرح شده بود.



شرکت اپل در عین حال اعلام کرده که هدف از ساخت نرم افزار ویژه مسیر یابی توسط این شرکت کاهش وابستگی کاربران اپل به شرکت گوگل و نیز لزوم استفاده از نقشه مسیریابی برای استفاده بهتر از برخی محصولات از جمله i watch است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شرکت اپل همچنین اعلام کرده که حفظ حریم شخصی، چهره افراد، پلاک خودروها، ساختمان‌ها و سایر موارد امنیتی در نرم افزار مسیر یابی این شرکت به بهترین نحو لحاظ خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
0
0
گوگل هیچ امنیتی رو ضمانت نمیکنه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین