کد خبر: ۳۰۴۳۷۸
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰

واکنش دیرهنگام بوآتنگ به رخدادهای بازی بارسا - بایرن

مدافع تیم فوتبال بایرن مونیخ با یادآوری اتفاقات دیدار با بارسلونا لیز خوردنش برابر مسی را خنده‌دار توصیف کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار بایرن مونیخ و بارسلونا در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نوکمپ با برتری 3 بر صفر بارسا به پایان رسید. این در حالی بود که بازی با تساوی یک بر یک رو به اتمام بود.

به گزارش ایسنا،‌ ژروم بوآتنگ، مدافع بایرن مونیخ درباره مواجهه با لیونل مسی در بازی با بارسلونا گفت:‌ اصلا تحت تاثیر مسی قرار نگرفتم ولی وقتی آن صحنه را در تلویزیون دیدم، کلی خندیدم. معمولا وقتی گلی زده می‌شود، بازیکنی اشتباه کرده است. طبیعی بود که در آن حالت تعادلم را از دست بدهم. این اتفاق برای من و خیلی دیگر از بازیکنان رخ داده است.

مدافع تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ در ادامه گفت: از نظر من مسی بهترین بازیکن دنیاست و من هم مدافع هستم و طبیعی است که اشتباه کنم. در فوتبال تقابل بازیکنان از اهمیت زیادی برخوردار است.

او در ادامه گفت: ما تا دقیقه 75 آن دیدار فصل خوبی داشتیم ولی به یک باره کم آوردیم و دروازه‌مان باز شد. نتیجه آن دیدار را یک تنه مسی تعیین کرد. بازی با تساوی یک بر یک رو به اتمام بود ولی یک جرقه از سوی او همه چیز را تغییر داد. ما در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشتیم و بازی‌های خوبی را با برتری به پایان رساندیم ولی یکی، دو اشتباه منجر به حذف ما از این رقابت‌ها شد. فکر می‌کنم در کل بد نبودیم. این را هم باید در نظر بگیرید ما روبن، ریبری و آلابا را در اختیار نداشتیم و کارمان در آن دیدار خیلی سخت شده بود.

بایرن مونیخ در دو فصلی که گوآردیولا هدایت آن را بر عهده داشته است، دو بار به قهرمانی در لیگ آلمان رسیده است ولی دو شکست در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید و بارسلونا باعث شده است تا دست این تیم از رسیدن به عنوان قهرمانی ارزشمندترین عنوان باشگاهی در اروپا کوتاه بماند.

بوآتنگ درباره حذف بایرن از این رقابت‌ها گفت: ما تنها تیم دنیا نیستیم که می‌بازیم. رئال، بارسا و چلسی هم هستند که حذف می‌شوند. فقط ما نبودیم که حذف شدیم. ما در شش، هفت سال اخیر اکثرا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بودیم و این نشان از ثبات در تیم ما دارد. از نظر من گوآردیولا یکی از باهوش‌ترین و بهترین مربیانی است که تجربه کار با او را دارم. او به خوبی می‌داند چطور با ما صحبت کند و ما را به رسیدن به اهدافمان کمک کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین