کد خبر: ۳۰۴۴۲۱
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲

دی ماریا: اصلا به جدایی ازمنچستریونایند فکر نمی‌کنم

ستاره آرژانتینی شیاطین سرخ اعتراف کرد که شرایط برای کار کردن او در این تیم بسیار سخت شده است با این حال قصد جدایی را ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی شیاطین سرخ در تابستان سال گذشته با رقم بسیار بالایی به شیاطین سرخ پیوست و به عنوان گران ترین خرید تاریخ رقابت های لیگ جزیره انتخاب شد. این بازیکن شروع بسیار خوبی در یونایتد داشت و ستایش بسیاری را برانگیخت اما رفته رفته عملکرد او بد و بدتر شد تا جایکه در بازیهای پایانی فصل در شیاطین سرخ نیمکت نشین شده بود.

به گزارش ایسنا، دی ماریا فصل را به خوبی با یونایتد به پایان نرساند و خبرهای زیادی درباره جدایی او از این باشگاه انگلیسی به گوش می رسد اما خود او اصرار دارد که در این باشگاه باقی می ماند. او در گفت و گویی که با روزنام اوله آرژانتین داشت، گفت: شرایط برای من در یونایتد بسیار سخت شده است. من در رئال مادرید بازیهای درخشانی را به نمایش گذاشتم و با آمادگی بسیار بالایی راهی منچستر یونایتد شدم. برای بازی کردن به این تیم آمدم اما متاسفانه به یکباره نیمکت نشین شدم و همین باعث شد تا روحیه من خراب شود.

او ادامه داد: شروع بسیار خوبی با تیم جدیدم داشتم تا جایکه هم به خوبی گل می زدم و هم در دادن پاس گل موفق ظاهر می شدم. روزهای خوبی را پشت سرمی گذاشتم اما نیمکت نشینی باعث شد تا شرایط برای من سخت بشود. برای یک بازیکن بسیار سخت است که شرایط برای او تغییر بکند. شرایط برای کار کردن سخت شده بود. من برای بازی کردن به این تیم آمده‌ام نه نیمکت نشینی.

دی ماریا درباره احتمال پیوستنش به بارسلونا گفت: اصلا به چنین چیزی فکر نمی کنم. می خواهم در منچستر یونایتد باقی بمانم تا توانایی هایم را به همه ثابت بکنم. در رئال مادرید نیز با صدای اعتراض هواداران روبرو شدم اما توانستم شرایط را تغییر بدهم و بهترین بازیها را برای این تیم به نمایش بگدازم. می دانم شرایط بسیار سخت شده است اما ادامه می دهم.

دی ماریا درباره این سوال که چرا تیم ملی فوتبال آرژانتین با وجود مهاجمان بزرگی که در اختیار دارد در رقابت های کوپا آمریکا نمی تواند گل های زیادی به ثمر برساند، این گونه ،جواب داد: بسیار سخت است برابر تیمی بازی کرد که با 10 مدافع دفاع می کند. تیم های که برابر آرژانتین بازی می کند در لاک دفاعی فرو می روند و این کار را برای ما بسیار سخت می کند. اگر مهاجمانی چون هرنان کرسپو و باتیستوتا را در اختیار داشتیم می توانستیم در هر بازی گل های زیادی به ثمر رسانیم. با حضور این دو بازیکن در توپ های هوایی بسیار موفق بودیم اما الان چون کوتاه قد هستیم مجبوریم که تنها در روی زمین کار کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین