کد خبر: ۳۰۴۴۲۶
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

10 باشگاه غیرمجاز در تبریز پلمب شد

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز از پلمب شدن 10 باشگاه غیرمجاز در تبریز خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
"حبیب ستوده نژاد" در این خصوص اظهار کرد: بر اساس مصوبات جلسه کمیته سلامت و نظارت بر اماکن ورزشی استان که مقرر بود باشگاه های غیرمجاز با هماهنگی نیروی انتظامی پلمب شوند، با هماهنگی نیروی انتظامی 10 باشگاه غیرمجاز پلمب شد.

وی افزود: در حال اقدام برای پلمب بقیه باشگاه های غیرمجاز هستیم و بر اجرای این امر مهم تاکید داریم و با قدرت به پلمب باشگاههای غیرمجاز ادامه خواهیم داد.

ستوده نژاد خاطرنشان کرد: توجه به وضعیت باشگاه های ورزشی و نظارت و بازرسی بیشتر از این اماکن موجب می شود افراد بیشتری به ورزش علاقه نشان دهند و همین امر متضمن سلامت اقشار مختلف جامعه است.

وی به خطرات استفاده از مواد نیروزا و مکمل های غیر قانونی اشاره کرد و گفت:با توجه به اهمیتی که شهروندان به سلامت خود می دهند نصب تبلیغات و پیامدهای هشدار دهنده در باشگاه های ورزشی، استفاده از این گونه مواد خطرناک را کاهش می دهد.

رییس ورزش و جوانان شهرستان تبریز بیان کرد: باشگاه ها به عنوان مکان های امن که باعث ایجاد شور و نشاط در افراد می شوند یکی از مهم ترین بخش های ورزش هستند، از این رو باید نظارت لازم بر نحوه عملکرد آنها انجام شود و در ایام ماه مبارک رمضان و خصوصاً بعد از افطار نظارت بر سالن ها و استخرها تشدید خواهد شد، چرا که به سلامتی مردم در اماکن ورزشی اهمیت می دهیم.

ستوده نژاد افزود: با توجه به اهمیت این موضوع، بازرسی از باشگاه های ورزشی به صورت مستمر و با قوت دنبال می شود و باشگاه هایی که زمان پروانه فعالیت به اتمام رسیده نیز سریعاً برای تمدید مراجعه نمایندو در صورت عدم تمدید این باشگاه ها نیز پلمب خواهند شد.

به گزارش ایسنا، وی گفت: در شهرستان تبریز در سال 94، بیش از 70 مورد اخطار به اماکن ورزشی داده شده است که از 35 مورد تعهد کتبی و محضری گرفته شده تا بر اساس زمان درخواستی رفع مشکل کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین