کد خبر: ۳۰۴۵۳۸
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶

طالب‌لو در استقلال می‌ماند

د‌ر‌وازه‌بان استقلال قصد دارد در این تیم بماند.
آفتاب‌‌نیوز :
وحید طالب‌لو، پس از جلسه با پرویز مظلومی در پاسخ به این سوال که بالاخره در استقلال می ماند یا نه؟ گفت: من با استقلال قرارداد دارم و می‌خواهم در این تیم بمانم. جلسه‌ام با مظلومی پنج دقیقه هم طول نکشید و در نهایت اهداف و خواسته‌هایمان با آقای مظلومی یکی بود و می‌خواهیم سال بعد به این تیم کمک کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت فروزان به چه ترتیب خواهد شد، عنوان کرد : من راجع‌ به کسی نمی‌توانم صحبتی کنم. من بازیکن استقلال هستم و با این تیم قرارداد دارم و تنها در حوزه مسئولیت خودم صحبت می‌کنم. شنبه ساعت یازده صبح قرار است در باشگاه استقلال جلسه‌ای برگزار شود و بعد از ظهر همان روز هم تمریمناتمان را آغاز می‌کنیم. یک نکته دیگر هم باید بگویم و آن این که دیدگاه‌های مظلومی نسبت به سه ، چهار سال گذشته با من خیلی نزدیک‌تر شده است.

طالب‌لو در پاسخ به این سوال که آیا در مورد طلبش از استقلال صحبت کرده است یا نه؟ خاطر‌ نشان کرد: من اگر بخواهم طلب‌هایم را بگیرم از چند سال قبل طلب دارم. اما قرار شد با مدیر‌عامل استقلال جلسه‌ای را برگزار کنیم تا در این باره هم صحبت کنیم.

د‌ر‌وازه‌بان استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد برانکو ایوانکوویچ به او صحت دارد یا نه؟ گفت: من برای برانکو آرزوی موفقیت دارم و در تیم ‌ملی شاگرد او بودم. به هو‌اد‌ا‌ران پر‌سپولیس احترام می‌گذارم، ولی به آنها می گویم که عاشق هو‌اد‌ا‌ران استقلال هستم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین