کد خبر: ۳۰۴۵۸۴
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷

انتقاد دادستان: خلخال گردشگاه است نه تبعیدگاه

دادستان عمومی و انقلاب خلخال گفت: این شهرستان از قطب های مهم گردشگری استان و کشور بوده و اعزام تبعیدی از دادگاههای مختلف به این شهرستان مغایر با توسعه صنعت گردشگری منطقه است.
آفتاب‌‌نیوز :
علی نباتی در زندان خلخال افزود: با توجه به توسعه صنعت گردشگری در سال های اخیر در خلخال و وجود جاذبه های گردشگری طبیعی، این شهرستان در هیچ شرایطی نمی تواند به عنوان یک شهرستان تبعید پذیر محسوب شود.

به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه هم اکنون شهرستان خلخال به عنوان یک تفریحگاه برای بسیاری از گردشگران کشورمان تبدیل شده است، بیان کرد: با وجود مخالفت ها، متاسفانه اعزام تبعیدی به این شهرستان همچنان ازسوی قضات برخی ازدادگاه های کشور ادامه داشته و وجود تبعیدی دراین منطقه گردشگری وخوش اب وهوای با اصل قانون فرستادن تبعیدی ها به مناطق سخت و بد هوای کشور برای تنبیه و تحمل سختی کاملا مغایرت دارد .

او با اشاره به پیشرفت فیزیکی 95 درصدی پروژه احداث ندامتگاه خلخال گفت : درشرایط فعلی تسریع درکاربهره برداری ازساختمان ندامتگاه جدید این شهر با توجه به نگهداری بیش ازظرفیت زندانی درزندان فعلی و واقع شدن این زندان درمرکزشهر یک امرضروری به نظر می رسد.

دادستان خلخال اظهارکرد:با بهره برداری از ندامتگاه جدید بسیاری ازمشکلات زندان فعلی ازجمله محدودیت جا برای نگهداری زندانی ، جداسازی زندانیان مالی از محکومین کیفری ونیزنگهداری متهمین جدای ازمحکومین برطرف خواهدشد.

دراین جلسه علی رمضان پوررییس دادگستری خلخال نیزازاجرایی شدن قانون جدید مرخصی زندانیان ازاول تیرماه امسال درزندان خلخال خبرداده وافزود:پیش ازابلاغ این قانون نحوه دادن مرخصی به زندانیان براساس آئین نامه وسلیقه ای بود ولی با قانونمند شدن مرخصی زندانیان ازاین پس زندانیانی که امتیازات لازم را برای استفاده ازمرخصی کسب کنند می توانند از مزایای مرخصی راه باز زندان بهره مند شوند .

خلخال در جنوب اردبیل واقع است .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین